اخبار فناوری

فهرست 7 تا از ارزانترين کشورها برای مسافرت ايرانيان

سفر کردن یک تجربه بی نظیر است که به افراد این فرصت را می‌دهد تا با تنوع فرهنگی ،تاریخ و زیبایی‌های هر کشورآشنا شوند. بسیاری از ایرانیان به دنبال مقاصدی هستند که علاوه بر زیبایی بتوانند با هزینه کم و مناسب به آن سفر کنند.

در اینجا با بررسی لیستی از کشورهای ارزان قیمت برای مسافرت ایرانیان، مقاصد بسیاری را با تاریخچه غنی، فرهنگ متنوع و هزینه‌های مقرون به صرفه به شما معرفی می کنیم.

این مطلب یک فرصت جذاب برای افرادی است که عاشق سفر هستند اما بودجه محدودی دارند. اگر شما نیز به دنبال مقاصدی با هزینه مقرون به صرفه برای سفر خود به خارج از کشور هستید با ما همراه باشید…

در این بخش هفت کشوری که جزو ارزان‌ترین مقصدهای گردشگری برای ایرانیان هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

ارمنستان

ارمنستان یک مقصد فرهنگی و تاریخی فوق العاده و یکی از ارزانترین کشور اروپا برای سفر است که با طبیعت بکر و آثار باستانی جذاب خود بازدیدکنندگان را شگفت زده می‌کند. شهر ایروان یکی از مکان‌هایی است که با معماری منحصربه فرد، تاریخ غنی ارمنستان را به نمایش گذاشته است. همچنین کلیسا و معابد باستانی از جمله کلیسای اچمیادزین و کلیسای گارنی، شاهکارهای هنری با ارزش تاریخی در این شهرهستند.

ارمنستان با فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و مردم دوست داشتنی تجربه سفر فراموش نشدنی را به گردشگران ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک سفر با ترکیبی از تاریخ، فرهنگ و طبیعت با هزینه مقرون به صرفه هستید ارمنستان گزینه مناسبی است. لازم به ذکر است که ایرانیان بدون مجوز ویزا می‌توانند 45روز در این کشور بمانند.

شما با خرید بلیط هواپیما چارتری از سایت معتبر روگو با مقایسه قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مختلف خرید بلیط هواپیما ارزان را متناسب با بودجه سفر خود رزرو کنید.

ترکیه

ترکیه یک کشور چندوجهی است که بین آسیا و اروپا واقع شده است و به دلیل داشتن طبیعت بکر، تاریخ باستانی غنی، مراکز خرید و هزینه مناسب و مقرون به صرفه، مقصد سفر بسیاری از ایرانیان است.

استانبول شهری با مسجد باشکوه ایاصوفیه، بازارهای پرزرق و برق، ساحل‌‌های زیبا، غذاهای لذیذ و مردمانی خونگرم است که ایرانیان بدون ویزا با کمترین هزینه، نسبت سایر کشورها می‌توانند به آن سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنند.

گرجستان

گرجستان علاوه بر جاذبه‌های گردشگری خود، به دلیل اینکه هزینه مسافرت به آن مناسب است و  ایرانیان برای رفتن به این کشور نیازی به ویزا ندارند، یک مقصد سفر منحصر به فرد است. شهر تفلیس با خیابان‌های خیره‌کننده، کلیساهای تاریخی و بازارهای شلوغ، تجربه فرهنگی فوق‌العاده‌ای را برای شما ممکن می‌سازد.

طبیعت گرجستان، از کوهستان‌های قفقاز گرفته تا دریاچه‌ها و دره‌های زیبا و غذاهای محلی با تنوع و طعم‌های بی‌مثال خود، مسافران را به سفری دیدنی و آرامبخش در میان طبیعت دعوت می‌کند. باری دیدن این آرامش زیبا می توانید براحتی با خرید بلیط هواپیما آنلاین به این سفر لذتبخش بروید.

مالزی

کشور مالزی به فرهنگ متنوع، جزایر آبی، معماری مدرن شهر و غذاهای خود مشهور است. پایتخت آن کوالالامپور با برج دوقلوی پتروناس، معابدها و بازار، یک شهر مدرن با جذابیت‌های تاریخی است. جزایر لنکاوی و تیومان با سواحل زیبا  گزینه‌هایی عالی برای استراحت و تفریح تلقی می‌شوند.

کشور مالزی با مردمان مهمان‌نواز، هزینه مناسب بلیط هواپیما و تنوع فرهنگی، سفری خاطره‌انگیز و خوشایند را برای ایرانیان ممکن می‌سازد.

تایلند

شهرهایی همچون بانکوک با معابدها و بازارهای جذاب و دیدنی، جزایر زیبا مانند پوکت با سواحل شنی، جنگل‌ها و پارک‌های ملی، تنوع زیبایی‌های طبیعی تایلند را به نمایش می‌گذارند. هزینه‌های مقرون به صرفه و فعالیت‌های تفریحی متعدد از جمله دلایلی هستند که تایلند را به یک مقصدِ محبوب، سفر برای ایرانیان محسوب می‌شود.

بلغارستان

کشوربلغارستان با تاریخ باستانی غنی، شهرهای تاریخی همچون پلوودیوار، مناظر طبیعی زیبا از جمله ساحل‌های خلیج خیروپولیس و فرهنگ متنوع خود یک کشور جذاب برای سفر است. هزینه‌های مناسب و ارزان، آثار باستانی و معماری دیدنی، اقامتگاه‌های شیک و فرهنگ متنوع، سفر به بلغارستان را به یک تجربه شگفت‌انگیز برای ایرانیان تبدیل می‌کنند.

برای سفر به بلغارستان و دیدن تاریخ باستانی و طبیعت زیبا می توانید در زمان مناسب با شرایط خود از سایت روگو به صورت اینترنتی خرید بلیط ارزان هواپیما را انجام دهید.

عراق

یکی از کشورهای همسایه که ایرانیان با هزینه کم و ارزان به آن سفر می‌کنند عراق است. این کشور، محل مقدسی برای جوامع اسلامی است؛ زیرا در آن شهرهای مهم مذهبی همچون کربلا و نجف واقع شده‌اند. مسلمانان شیعه عمده جمعیت عراق را تشکیل می‌دهند و این شهرها به عنوان مکانهای مهم برگزاری مراسم مذهبی و زیارت محسوب می‌شوند.

علاوه بر این، عراق دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که به مسافران علاقه‌مند به تاریخ و هنر، تجربه‌های جذابی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، شهرهای بابل، نینووه و مناطق باستانی که در عراق قرار دارند، همواره مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارند.

 

کلام آخر

سفر کردن یک فرصت جذاب برای تفریح، استراحت، دیدن جاذبه‌های گردشگری و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف محسوب می‌شود؛ اما همواره دغدغه بسیاری از افراد جهت سفر کردن به خارج از کشور هزینه‌هایی است که متحمل می‌شوند.

اگر قصد سفر دارید، در این محتوا لیست برخی از کشورهایی که ایرانیان می‌توانند با هزینه کم و مقرون به صرفه، سفر کنند آورده شده است و با تعیین مقصد خود با مقایسه قیمت بلیط هواپیما شرکت های مختلف در سایت روگو مناسب ترین بلیط هواپیما را بصورت اینترنتی رزرو کنید.

در سایت روگو شما می توانید صندلی خود را در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید و تا انتهای صفر از مسیر هوایی لذت ببرید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/13/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA-7-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%8A%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81/

Updated: 2024-02-17 09:20:19

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا