اخبار فناوری

ممکن است مدل های آینده ی اپل واچ (Apple Watch) همراه با یک دوربین مخفی و یک فلاش زیر صفحه ی نمایش ارائه شود.

طبق افشای ثبت اختراع اپل که ممکن است یک دوربین مخفی و یک فلاش زیر صفحه ی نمایش اپل واچ اضافه شود.

ممکن است مدل های آینده ی اپل واچ (Apple Watch) همراه با یک دوربین مخفی و یک فلاش زیر صفحه ی نمایش ارائه شود.

اپل آخرین نسخه ی اپل واچ را چند ماه پیش عرضه کرد و یک ویژگی مهم دیگر مربوط به سلامتی به این ساعت اضافه کرده است. همراه با اعلان سری 6 اپل واچ، اپل همچنین خدمات بدنسازی و تناسب اندام جدیدش را نیز اعلام کرده است. به هر حال، اپل نسبت به آزمایش و افزودن ویژگی های جدید به فناوری پوشیدنی خود هراسی ندارد. ظاهراً، یک ثبت اختراع جدید برای اپل ثبت شده است که جزئیات را در مورد دوربین زیر نمایشگر برای اپل واچ به اشتراک گذاشته است.

طبق افشای ثبت اختراع اپل که ممکن است یک دوربین مخفی و یک فلاش زیر صفحه ی نمایش اپل واچ اضافه شود.

همان طور که قبلاً ذکر شد، اپل در اداره ی ثبت اختراع USPTO یک ثبت اختراع جدید را ثبت کرده است که با یک دوربین مخفی زیر صفحه ی نمایش در اپل واچ همراه با یک فلاش می باشد.نکته ی جالب در مورد این رویکرد این است که دوربین و فلاش تنها زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند، ظاهر می شوند. بدان معنی است که سخت افزار دوربین زیر صفحه ی نمایش پنهان می ماند تا اینکه شما آن را روشن کنید.

آخرین ثبت اختراع اپل همچنین جزئیات را در مورد توسعه ی یک صفحه ی نمایش با نمایشگر چند لایه به اشتراک گذاشته است. هر نمایشگر قابلیت های خاص خود را دارد که برای طیف وسیعی از امکانات ضروری است.

اپل همچنین در ثبت اختراع خود جزئیات چگونگی چیدمان بلوک های سلولی را به تفصیل شرح داده است که چطور از طریق مدار سنسور سفارشی دریچه ای ایجاد کرده اند. به عبارت دیگر، تصاویر می توانند از طریق لایه ی تعدیل کننده ی نور توسط تنظیم سلول ها نمایش داده شوند. دوربین از طریق یک دیافراگم قابل تنظیم، به همراه کل تنظیمات نوری قابل پنهان کردن می باشد.

طبق گفته ی اپل، می توان از یک نمایشگردو مرحله ای استفاده کرد. یکی از دو نمایشگر وظیفه ی نمایش محتوایی را دارد که به سرعت حرکت می کند در حالی که نمایشگر دیگر می تواند تصاویرحرکت کند مانند زمان و ساعت یا حتی متن را نمایش دهد. از هر نمایشگر می توان به گونه ای استفاده کرد که بسته به آنچه نمایش داده می شود به طور خودکار روشن یا خاموش شود.

اپل فاصله ی بین آیفون و فناوری پوشیدنی اش را از بین  برده است. دیروز اپل خدمات بدنسازی و تناسب اندام خودش را با iOS 14.3 عرضه کرده است. به هر حال، آیفون همیشه به عنوان کلیدی برای مانور اپل واچ عمل خواهد کرد تا نهایت استفاده را از آن ببرد. توجه داشته باشید که در حال حاضر این یک حق ثبت اختراع است و اپل از این اختراع ها زیاد ثبت کرده است. لازم نیست که تکنولوژی توصیف شده به این زودی منتشر شود. بنابراین اخبار را به آسانی باور نکنید.

نظر شما در مورد آخرین اختراع ثبت شده ی اپل چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا