اخبار فناوری

عملکرد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 در تصاویر جدید فاش شد

کمی بیش از یک هفته تا رویداد Unpacked بعدی سامسونگ با محوریت رونمایی از نسل جدید دستگاه‌های این شرکت شامل Galaxy Z Flip 5 ،Fold 5 ،Tab S9 و موارد دیگر باقی مانده است. به‌تازگی، مجموعه‌ای از تصاویر گلکسی زد فلیپ 5 فاش شده است که نشان می‌دهد عملکرد نمایشگر کاور بزرگ و جدید این گوشی، از کیبورد کامل گرفته تا ویجت‌های اختصاصی، چگونه خواهد بود.

عملکرد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

تصاویر رسمی که در زیر می‌بینیم توسط افشاگر Roland Quandt فاش شده است و Galaxy Z Flip 5 را از چند زاویه نشان می‌دهد. این تصاویر شامل نمایش دستگاه در چند زاویه است که در حین گرفتن عکس‌های سلفی و همچنین در حالت تا شده از کنار دستگاه، جایی که می‌توانیم شکاف لولا را ببینیم، منتشر شده است. پیش از این برخی از مدل‌های ساختگی زد فلیپ 5 تردیدهایی را در مورد رفع شکاف ایجاد کردند، اما درنهایت می‌بینیم که این‌طور نبوده و این گوشی به‌طور کامل و بدون هیچ شکافی بسته می‌شود.

بااین‌حال، جالب‌ترین نکته، مطمئناً صفحه‌نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 5 است، جایی که ما درنهایت می‌بینیم که واقعاً چه کاری می‌تواند انجام دهد. شش اسکرین‌شات در تصویر زیر وجود دارد که یک برنامه کیف پول با کارت پرواز، ویجت تقویم تمام صفحه، برنامه آب‌وهوا، تاریخچه تماس، ویجت زمان و باتری با یک عکس سفارشی و همچنین توانایی پاسخ دادن به پیام با استفاده از کیبورد کامل را نشان می‌دهد.

عملکرد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

عملکرد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

مدل‌های Flip گذشته سامسونگ به‌خاطر نمایشگرهای کوچک خود موردانتقاد قرار گرفته‌اند، اما همان‌طور که سایر برندها اندازه پنل کاور گوشی‌های تاشو خود را افزایش داده‌اند، شرکت کره‌ای نیز به همین رویه روی آورده است. بااین‌حال، تمامی این گوشی‌ها عملکرد کاملی ندارند. به‌عنوان‌مثال، اوپو Find N2 Flip فاقد پشتیبانی از برنامه‌ها در نمایشگر کاور خود است و به فهرست کوچکی از ویجت‌ها محدود می‌شود و همچنین از کیبورد کامل نیز پشتیبانی نمی‌کند.

بر اساس این تصویر، به‌نظر می‌رسد که Galaxy Z Flip 5 در مورد عملکرد نمایشگر نیز همین‌گونه خواهد بود. هیچ نشانه‌ای از برنامه‌های کامل در اینجا وجود ندارد، اگرچه پیش از این شایعاتی مبنی‌بر نمایش برخی از برنامه‌های گوگل در این نمایشگر به‌گوش می‌رسید.

بااین‌حال، صفحه‌نمایش کاور جدید گلکسی زد فلیپ 5 به نظر یک ارتقاء بزرگ است و ما علاقه‌مند خواهیم بود که در هفته‌های آینده و پس از رونمایی رسمی از این دستگاه، عملکرد کامل آن را ببینیم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و فولد 5 را در تاریخ 26 جولای/4 مرداد به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد، همراه با سری گلکسی تب اس 9، واچ 6 و موارد دیگر. رزرو این دستگاه‌ها اکنون در Samsung.com با اعتبار 50 دلاری باز هستند که برای اولین بار می‌توان آن را در زمان پیش‌سفارش برای هزینه دستگاه اعمال کرد.

نظر شما درباره عملکرد نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/18/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا