اخبار فناوری

رندر های Pixel 9 گوگل منتشر شد: رونمایی در کنار Pixel 9 Pro و Pixel Pro 9 XL

در ماه ژانویه بود که رندر های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو از سوی OnLeaks منتشر شد. هم اکنون اما متوجه شدیم که این رندر ها، مربوط به پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال بوده است. بله! گوگل دوباره نسخه XL را عرضه خواهد کرد. این نسخه پس از مدت ها باز خواهد گشت. هم اکنون، با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به رندر های منتشر شده Pixel 9 گوگل بیندازیم.

رندر های Pixel 9 فاش شد: طراحی گوگل با الهام از آیفون!

در مجموع، چهار رندر باکیفیت و یک ویدیو ۳۶۰ درجه منتشر شده، که طراحی پیکسل ۹ را به ما نشان می‌دهد. طراحی این گوشی هوشمند مشابه پیکسل ۹ پرو بوده و بدنه‌ای جمع‌وجور دارد. ماژول دوربین موجود، ضخیم است. دو لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 9 دیده می‌شود. مدل پرو دارای دوربین های سه‌گانه بود. همان‌طور که در رندر های فاش شده می‌توان مشاهده کرد، Pixel 9 گوگل دارای گوشه های گرد و نمایشگر تخت است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش قرار دارد. دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست فریم تخت این دستگاه دیده می‌شوند.

طراحی Pixel 9

طراحی Pixel 9

پیکسل ۹ پرو به یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که پیکسل ۹ استاندارد از نمایشگر ۶.۰۳ اینچی بهره‌مند باشد. OnLeaks اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند آینده گوگل دارای ابعاد حدود ۱۵۲.۸ در ۷۱.۹ در ۸.۵ میلی‌متر است. البته ضخامت این دستگاه با محاسبه بیرون‌زدگی ماژول دوربین به ۱۲ میلی‌متر خواهد رسید.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، رندر های Pixel 9، این تلفن هوشمند را مانند Pixel 9 Pro XL در رنگ مشکی نشان می‌دهند. البته انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ های دیگری نیز عرضه شود. به نظر می‌رسد که گوگل در حال تغییر طراحی سری پیکسل ۹ است. این تلفن های هوشمند شبیه به آیفون ۱۵ یا حتی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ می‌شوند.

طراحی پیکسل ۹

با وجود آنکه جزئیات طراحی Pixel 9 فاش شده است، اما هنوز اطلاعاتی زیادی درباره مشخصات این دستگاه به بیرون درز نکرده؛ شایعات قبلی حاکی از آن است که این تلفن هوشمند به ویژگی «Adaptive Touch» مجهز می‌شود. در حقیقت، با وجود این ویژگی حساسیت صفحه لمسی بر اساس عوامل خاصی تغییر می‌کند. همچنین انتظار می‌رود سری پیکسل ۹ از فناوری شارژ Qi2 بهرمند باشند. این سری از تلفن های هوشمند آینده گوگل به تراشه Tensor G4 مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره پیکسل ۹ به بیرون درز کند.

رندر های پیکسل ۹ پرو گوگل فاش شد + ویدئو

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/27/%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-pixel-9-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا