اخبار فناوری

طعنه تلگرام به واتس‌اپ درباره قابلیت ویدئو مسیج

در این که پیام‌رسان Telegram ویژگی‌های بیشتر و کاراتری نسبت به واتس‌اپ ارائه می کند شکی نیست. با این حال Whatsapp هم دست‌روی‌دست نگذاشته و سعی در بهتر شدن دارد. به تازگی قابلیت پیام ویدئویی یا ویدئو مسیج به واتس‌اپ اضافه شده است. در همین راستا شاهد طعنه تلگرام به واتس‌اپ درباره قابلیت ویدئو مسیج هستیم. این قابلیت سال ۲۰۱۷ یعنی ۶ سال پیش در Telegram ارائه شده بود.

طعنه تلگرام به واتس‌اپ

طعنه تلگرام به واتس‌اپ

طعنه تلگرام به واتس‌اپ

در ادامه نبردهای توییتری (!) تلگرام بار دیگر تلاش می‌کند تا پیشرو بودن خود نسبت به واتس‌اپ را بیشتر نمایان کند. این پیام‌رسان که اردیبهشت ۱۳۹۶ قابلیت پیام‌ویدئویی یا Videos Messages را ارائه کرده بود، توییتی منتشر کرده تا یادآوری کند آن‌ها خیلی زودتر قابلیت تازه واتس‌اپ را ارائه کرده بودند.

به هر صورت تعداد کاربران واتس‌اپ در سطح جهانی به شکل قابل توجهی بیشتر از تلگرام است. تلگرام تلاش می‌کند تا با این حرکات خود را بیشتر نشان دهد و توجه کاربران را به خود جلب نماید.

با وجود برتری‌های واضح تلگرام نسبت به واتس‌اپ با این حال نماینده متا هم خیلی دست خالی نیست. شاید به لحاظ امکانات کاملا با تلگرام برابری نکند اما با تلاش‌های ممتد اخیر می‌خواهد فاصله خود را کمتر کند تا دلایل زیادی برای کوچ به تلگرام باقی نماند.

نظر شما چیست؟ از قابلیت ویدئو مسیج استفاده می‌کنید؟ انتخاب شما واتس‌اپ است یا تلگرام؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/17/%D8%B7%D8%B9%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا