اخبار فناوری

طراحی ۲ ایربادز موتورولا لو رفت: Moto Buds و Moto Buds Plus

به نظر می رسد موتورولا آماده رونمایی از دو هدفون جدید است که گفته می شود Moto Buds و Moto Buds Plus نام دارند. طراحی این هدفون ها را می توان در رندرهای با کیفیتی که توسط ایوان بلاس ارسال شده است، مشاهده کرد.

موتورولا ایر بادز

در حالی که رندرهای منتشر شده جزئیات خاصی در مورد مشخصات این هدفون های موتورولا ارائه نمی دهند، رنگ بندی محصولات صوتی جدید این برند ارائه می شود.

انتظار می رود موتور شوت می کند همانطور که در تصویر بالا می بینید در 4 رنگ موجود است. این رنگ ها عبارتند از:

  1. 1- آبی روشن
  2. 2- سورمی
  3. 3- زرد روشن
  4. 4- پرتقال (هلو مرجانی)

از نظر ظاهری تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود دارد. Moto Buds دارای یک ساقه صاف است در حالی که Buds Plus دارای ساقه گردتری است و یادآور OnePlus Buds 3 است.

قابل ذکر است، Moto Buds Plus همچنین دارای مش در قسمت بیرونی است که نشان می دهد محصول ممکن است دارای حالت های حذف نویز فعال (ANC) و شفافیت باشد. با این حال، این فقط یک حدس مبتنی بر طراحی است.

موتورولا ایر بادز

موتورولا ایر بادز

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که Moto Buds Plus در رنگ مشکی دارای روکش مات با یک حلقه براق دور آن است. در حالی که نسخه طلایی دارای یک روکش براق در پایین است

علاوه بر این، جعبه های شارژ Moto Buds بدون در نظر گرفتن رنگ هدفون سفید هستند. با این حال، Moto Buds Plus با قاب های رنگی مشابه عرضه می شود.

نظر شما در مورد طراحی این محصولات صوتی جدید موتورولا چیست؟ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و مشخصات آن به دست خواهیم آورد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/11/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DB%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%A7-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA-moto-buds-%D9%88-moto-buds-plus/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا