اخبار فناوری

طراحی و ویژگی‌ های Watch 3 ویوو رسماً به اشتراک گذاشته شد

ویوو، این غول معروف فناوری، طراحی و ویژگی‌ های Watch 3 را به اشتراک گذاشت. این شرکت رسماً تأیید کرده که ساعت هوشمند مذکور در کنار گوشی های پرچمدار سری X100 در ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) معرفی می‌شود. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویوو Watch 3 با طراحی پریمیوم و در دو مدل چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شود

تصاویر به اشتراک گذاشته شده، ظاهر گرد به همراه صفحه نمایش منحنی درون قاب ویوو واچ ۳ را نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند طراحی زیبایی داشته و نمایشگر آن با یک شیشه منحنی بزرگ سه بعدی پوشانده شده است. این محصول در دو سبک با بند های چرمی یا سیلیکونی قابل تهیه خواهد بود که هر دو دارای «تاج چرخان» هستند. پوستر های تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده ویژگی های پریمیوم این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این محصول دارای جنس استیل ضد زنگ بوده که با رنگ‌بندی صفحه ساعت مطابقت دارد. Vivo Watch 3 در رنگ‌های طلایی چرمی و مشکی سیلیکونی به اشتراک گذاشته شده است. تاکید بر قابلیت سفارشی‌سازی توسط کاربر در طراحی نوآورانه گیره‌های قابل جابجایی مشهود است. واچ ۳ ویوو دارای چندین سنسور برای نظارت جامع بر سلامتی است.

طراحی Vivo Watch 3

مطابق با گزارش منبع، چیزی که Vivo Watch 3 را متمایز می‌کند، استفاده از سیستم عامل BlueOS است که به طور منحصر به فرد با زبان Rust ساخته شده است. این سیستم یکپارچه‌سازی در حوزه‌های مختلف مانند خانه هوشمند، دفتر کار، سلامت و سرگرمی را ممکن می‌سازد. لازم ذکر است که BlueOS با برنامه های اندروید سازگار نیست. این محصول از شبکه اینترنت 4G LTE برخوردار بوده و نوید پشتیبانی گسترده از برنامه های شخص ثالث را می‌دهد. ویوو واچ ۳ دارای قابلیت های ضروری پایش سلامت خواهد بود. این محصول امکان پایش ضربان قلب و پایش اکسیژن خون را ارائه می‌کند که برای یک تجربه کاربری جامع ضروری است.

ویوو واچ ۳

ویوو واچ ۳

ویوو برای رونمایی از واچ ۳ آماده می‌شود. انتظار می‌رود که این محصول با طراحی متمایز، ویژگی‌ های پیشرفته و یک سیستم عامل اختصاصی که برای یک اکوسیستم به هم پیوسته طراحی شده است، استاندارد جدیدی را در دنیای ساعت‌ های هوشمند ایجاد کند.

تاریخ رونمایی سری ویوو X100 مشخص شد: ۲۲ آبان به همراه Watch 3

نظر شما درباره این ساعت هوشمند آینده ویوو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/03/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-watch-3-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا