اخبار فناوری

طراحی و مشخصات کلیدی Nova 11 SE هواوی فاش شد

هم اکنون، سری نوا ۱۱ هواوی دارای ۴ عضو است. گفته می‌شود که به زودی یک عضو جدید به این سری اضافه خواهد شد. یک افشاگر معتبر اطلاعات با انتشار پستی در ویبو تصاویر تبلیغاتی Nova 11 SE را به اشتراک گذاشته که جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. پیش از این، تلفن هوشمند مذکور با شماره مدل BON-AL00 در میان داده های TENAA مشاهده شده بود.

هواوی Nova 11 SE از نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

تصاویر جدید منتشر شده، طراحی Nova 11 SE را به ما نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک پانچ هول در مرکز بالای صفحه نمایش تعبیه شده که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون آن قرار گرفته است. دو حلقه دوربین نیز در قاب پشتی این تلفن هوشمند قابل مشاهده بوده که سه لنز دوربین درون آن دیده می‌شود.

برخی از مشخصات Nova 11 SE

دوربین اصلی هواوی نوا ۱۱ اس ای دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و در بالا قرار گرفته است. دوربین های اولترا واید و ماکرو نیز به ترتیب وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. این گوشی هوشمند آینده هواوی دارای فریم فلت با ضخامت ۷.۳۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۸۶ گرم است. تصاویر تبلیغاتی این دستگاه، اشاره ای به تراشه به کار گرفته شده در آن نمی‌کند. این موضوع همچنان یک راز باقی مانده است. گزارشات گذشته نشان می‌دهند که این دستگاه، یک تلفن هوشمند 4G خواهد بود.

رنگ سفید Nova 11 SE

رنگ مشکی Nova 11 SE

مطابق با گزارش GSMArena، هواوی برای نوا ۱۱ اس ای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در نظر خواهد گرفت. این گوشی هوشمند از باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که Nova 11 SE از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

رنگ سبز نوا ۱۱ اس ای

این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 4 بهره‌مند خواهد بود. گزارش قبلی ادعا می‌کرد که این دستگاه در دو رنگ سفید و سبز راهی بازار می‌شود. اما تصاویر تبلیغاتی Nova 11 SE نشان می‌دهد که این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و سبز قابل تهیه خواهد بود.

رندر Nova 11 SE هواوی برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/24/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-nova-11-se-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا