اخبار فناوری

ناتینگ کیت توسعه دهندگان Glyph را منتشر کرد

برند ناتینگ که به‌ طراحی شفاف پنل پشتی و LED‌های چشم‌نواز گوشی‌های خود شناخته می‌شود، امضای خود یعنی همان رابط Glyph را با یک کیت توسعه دهندگان جدید ارائه کرده است. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و شرکت‌ها اکنون می‌توانند الگوهای نور LED سفارشی را ایجاد کنند که مستقیماً با برنامه‌های دو گوشی Nothing همگام می‌شود.

کیت توسعه دهندگان Glyph ناتینگ

این کیت به‌راحتی در GitHub در دسترس است و تمام ابزارها و دستورالعمل‌های لازم را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا LED گوشی‌های Phone (1) و Phone (2) را شخصی‌سازی کنند.

برای Phone (1)، توسعه‌دهندگان می‌توانند 12 ناحیه جداگانه را برنامه‌ریزی کنند. Phone (2) اما پتانسیل سفارشی‌سازی را با مجموع 33 ناحیه LED قابل‌برنامه‌ریزی افزایش می‌دهد. در زیر تصویری وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه Nothing نواحی چراغ‌های LED را در Phone (1) و Phone (2) قابل شخصی‌سازی می‌کند.

Glyph Developer Kit از Nothing به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به‌طور کامل از چراغ‌های LED فانتزی این گوشی‌ها استفاده کنند. این کیت شامل روش‌های مختلفی مانند GlyphFrame است که Glyph مورداستفاده را مشخص می‌کند و همچنین GlyphFrame.Builder و GlyphManager برای کنترل رابط Glyph. توسعه‌دهندگان می‌توانند از GlyphManager.Callback برای تأیید اتصالات موفق استفاده کنند.

کیت توسعه دهندگان Glyph ناتینگ

کیت توسعه دهندگان Glyph ناتینگ

با استفاده از Glyph Kit، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایی با اعلان‌هایی ایجاد کنند که از الگوهای منحصربه‌فرد یا شاید بازی‌هایی استفاده می‌کنند که به اقدامات کاربر واکنش نشان می‌دهند. این می‌تواند منجر به تجربه‌ای فراگیرتر و لذت‌بخش‌تر برای کاربران تلفن‌های Nothing شود.

انتشار کیت توسعه‌دهندگان Glyph قبل از معرفی موردانتظار گوشی Nothing Phone (2a) صورت گرفته است. بنابراین این احتمال وجود دارد که دستگاه جدید از رابط Glyph نیز استفاده کند، با این‌که این شرکت احتمالاً پس از عرضه، پشتیبانی از آن را در کیت اضافه خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به این کیت می‌توانند کار با آن را شروع کنند و برای دریافت اعلان‌ها، ابتدا ثبت‌نام کرده تا کلیدهای API را به‌محض در دسترس قرار گرفتن، دریافت کنند.

نظر شما درباره کیت توسعه دهندگان Glyph ناتینگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/13/%D9%86%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-glyph-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:20:04

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا