اخبار فناوری

طراحی و تراشه میزو 20 پرو فاش شد

پرچمدار 2023 میزو که به مناسبت بیستمین سالگرد این برند عرضه می شود. میزو 20 پرو با توجه به طرح قابل پیش بینی اکثر پرچمداران اندرویدی 2023، برخی از انتظارات کاملاً واضح هستند. با این حال، طراحی و چیپست Meizu 20 Pro امشب رونمایی شد. برخی از این اطلاعات تایید رسمی و برخی دیگر رندر غیر رسمی است.

طراحی و تراشه Meizu 20 Pro

هفته گذشته تصویری منتسب به Meizu 20 Pro منتشر شد که طراحی متفاوتی را نشان می داد. البته اخیرا رندری منتشر شده که مدعی است طراحی این پرچمدار با آنچه در گزارش قبلی دیده بودیم کاملا متفاوت است.

طرح ادعایی گزارش جدید را در تصویر بالا مشاهده می کنید. طراحی مشابه مدل های پایه و پلاس گلکسی اس 23 است. این طراحی با نشت قاب منتسب به Meizu 20 Pro نیز تایید شده است.

از آنجا که میزو در حال آماده شدن برای عرضه سری 20 میزو در بهار 1402، اکنون تأییدیه رسمی این برند را داریم که واضحات را تأیید می کند.

با انتشار تیزر رسمی Meizu، مشخص شد که پرچمدار 2023 این شرکت از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهد کرد. این تراشه با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS عرضه می شود. 4.0.

طراحی نهایی پرچمدار میزو هنوز مشخص نیست، اما چیزی که حتی بدون تایید رسمی این شرکت قابل تایید است، استفاده از تراشه پرچمدار کوالکام و وجود فناوری های پیشرفته رم و حافظه داخلی است.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر پرچمدار جدید اندرویدی میزو هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا