اخبار فناوری

طراحی و تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳ رسماً مشخص شد

طراحی، امتیاز بنچمارک AnTuTu و تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳ رسماً به اشتراک گذاشته شده است. در ابتدای ماه جاری میلادی، ردمی اعلام کرد که سری جدیدی را با نام Turbo راهی بازار می‌کند.

تاریخ رونمایی «ردمی توربو ۳» بیست و دوم فروردین ماه است

می‌دانیم که اولین گوشی از سری جدید توربو، «Redmi Turbo 3» نام خواهد داشت. بر اساس پست منتشر شده در حساب ویبو این برند، تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳ روز ۱۰ آوریل/ ۲۲ فروردین (ساعت ۱۹ به وقت محلی) خواهد بود. این تلفن هوشمند در کشور چین معرفی می‌شود. همچنین طراحی قاب پشتی این دستگاه به اشتراک گذاشته شده است. Redmi Turbo 3 دارای فریم تخت بوده، اما در کناره های قاب پشتی شاهد خمیدگی کوچکی هستیم تا در دست گرفتن آن راحت‌تر شود.

تاریخ رونمایی Redmi Turbo 3

پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه در سه رنگ متفاوت قابل تهیه خواهد بود.‌ دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED حلقه‌ای در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. دکمه های تنظیم صدا و فریم در سمت راست فریم قرار گرفته‌اند.

امتیاز بنچمارک AnTuTu ردمی Turbo 3 منتشر شده است

تأیید شده است که تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند آینده ردمی را بر عهده خواهد داشت. این تراشه، نسخه کمی ضعیف‌تر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. ادعا شده که Redmi Turbo 3 در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیازی بیش از ۱.۷۵ میلیون شده است. این امتیاز بسیار بالاتر از پادشاه گوشی های قاتل پرچمدار فعلی، یعنی OnePlus Ace 3V، است.‌ این همان عملکردی است که ردمی می‌خواهد با سری توربو به دست آورد.

امتیاز بنچمارک AnTuTu

تراشه Redmi Turbo 3

این تلفن هوشمند چندی پیش با برخورداری از ۱۶ گیگابایت حافظه رم در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. Redmi Turbo 3 در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز های ۱,۹۸۱ و ۵,۵۲۶ در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. داده های گواهینامه 3C حاکی از آن است که این گوشی آینده ردمی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه از صفحه نمایش OLED یا رزولوشن 1.5K برخوردار باشد. احتمالا Redmi Turbo 3 با نام POCO F6 راهی بازار جهانی می‌شود.

ردمی توربو ۳ با ۱۶ گیگابایت رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/07/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-%DB%B3-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا