اخبار فناوری

اولین ساعت هوشمند هواوی با نمایشگر همیشه روشن پیشرفته به زودی معرفی خواهد شد: AOD Watch

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین محصول جدید خود در سری ساعت های هوشمند است. اسم این محصول AOD Watch خواهد بود. این محصول دارای صفحه گرد و دکمه چرخان داره‌ای در سمت راست بوده که یادآور مدل محبوب Watch 3 است.

ساعت هوشمند هواوی به نام AOD Watch

اسکرین‌شات‌هایی از اپلیکیشن Huawei Health منتشر شده که وجود این ساعت هوشمند آینده را تایید می کند. واچ‌فیس نمایشگر همیشه روشن پیشرفته آن طیف وسیعی از ویجت‌های مفید از جمله تقویم، شمارنده گام‌ها، میزان باتری، زمان‌بندی، آب‌وهوا، ضربان قلب، زنگ هشدار و یادآوری زمان خواب را به نمایش می‌گذارد.

در حالی که حاشیه‌های قابل توجه هستند، اما بیش از حد مزاحم نیستند، اگرچه توجه به این نکته مهم است که طراحی فعلی ممکن است قبل از انتشار نسخه نهایی هنوز تحت برخی اصلاحات قرار گیرد.

یکی از ویژگی های برجسته ساعت AOD، صفحه نمایش همیشه روشن پیشرفته آن است که برای اولین بار در سری ساعت های هوشمند هوآوی دیده می شود. اگرچه این شرکت این نسخه ساده این قابلیت را در مدل های قبلی مانند Watch 3/GT 3 پیاده سازی کرده بود.

نمایشگرهای همیشه روشن یا AOD ها در گوشی‌های هوشمند محبوبیت پیدا کرده اند و حتی آیفون‌های اپل نیز این ویژگی را دارند. AOD به کاربران این امکان را می دهد که بدون هیچ زحمتی به اطلاعات مهم مانند زمان و اعلان ها بدون بیدار کردن صفحه دسترسی داشته باشند. هوآوی قصد دارد با این ساعت هوشمند جدید، تجربه AOD را بهینه کند و از حداقل مصرف انرژی و در عین حال عملکرد برتر اطمینان حاصل کند.

طی ماه‌های اخیر، اسم رمز چندین ساعت هوشمند لو رفته، از جمله کدی با نام مدل «AOD-H1» که احتمالاً با ساعت آینده هواوی AOD مرتبط است. اگرچه هواوی هنوز این محصول را به طور رسمی معرفی نکرده است، اما انتظار داریم این شرکت محصولات پوشیدنی هوشمند خود را با حداقل دو ساعت هوشمند دیگر که در اواخر سال جاری رونمایی شود، گسترش دهد. بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در کنار سری میت 60 هواوی عرضه شود.

نظر شما درباره ایده چنین ساعت هوشمندی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/11/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D9%87%D9%85%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا