اخبار فناوری

شیائومی یک ویژگی محبوب در HyperOS را حذف خواهد کرد

شیائومی در اقدامی غیرمنتظره یکی از ویژگی های محبوب HyperOS را حذف می‌کند. این گزینه به‌عنوان پخش ویدیو در پس‌زمینه شناخته می‌شود که با MIUI 12 ارائه شد و دیگر در HyperOS موجود نخواهد بود. این برند چینی احتمالاً پس از هشدار گوگل تصمیم به حذف این قابلیت گرفته است.

حذف یک ویژگی محبوب در HyperOS شیائومی

شیائومی در تاریخ 7 مارس از طریق کانال تلگرامی Mi Fans خود با استناد به الزامات انطباق، این تغییر را اعلام کرد.

درحال‌حاضر، امکان پخش ویدیوها در پس‌زمینه با صفحه خاموش تنها برای کاربران یوتیوب پریمیوم در دسترس است. بااین‌حال، این قابلیت شیائومی که برای اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب در دسترس بود، باعث می‌شد حتی کاربران بدون اشتراک پریمیوم نیز بتوانند به‌راحتی به موسیقی موردنظر خود در پس‌زمینه گوش دهند.

حذف یک ویژگی محبوب در HyperOS شیائومی

حذف یک ویژگی محبوب در HyperOS شیائومی

شیائومی با آپدیت‌های جدید به‌تدریج این قابلیت را از جعبه‌ابزار ویدئو حذف خواهد کرد. جعبه‌ابزار ویدئویی به‌دلیل ویژگی‌های مفیدش بسیار مورد تحسین قرار گرفت و به MIUI 12 اضافه شد. اکنون HyperOS، گزینه‌ای برای پخش ویدیو با صفحه خاموش وجود ندارد. کسانی که همچنان می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، باید اشتراک Premium YouTube را تهیه کنند.

برای کاربران رابط کاربری MIUI 13 ،MIUI 12 و MIUI 14 نیز، اگر آن‌ها برنامه امنیتی را به نسخه‌های ذکرشده ارتقا دهند، امکان پخش ویدیو با صفحه خاموش غیرفعال می‌شود.

شیائومی باید از سیاست‌های گوگل پیروی کند و متأسفانه این ویژگی باید حذف شود. اگرچه این مورد شاید به‌قیمت نارضایتی کاربران تمام شود.

YouTube Premium به عنوان بخشی از یک سرویس اشتراک ماهانه 13.99 دلاری، مزایای انحصاری مانند تماشای بدون آگهی، دانلود ویدیو و البته پخش ویدیو در پس‌زمینه با باز کردن سایر برنامه‌ها یا با صفحه خاموش به کاربران ارائه می‌کند. با توجه به اینکه شیائومی یکی از ویژگی‌های پولی YouTube Premium را به‌صورت رایگان ارائه می‌داد، منطقی است که گوگل با آن مخالفت کند.

نظر شما درباره حذف این ویژگی در HyperOS شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/12/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-hyperos-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا