اخبار فناوری

شیائومی میکس فولد ۳ تنها در بازار چین عرضه خواهد شد

اوایل این هفته بود که شیائومی میکس فولد ۳ برای عرضه در چین معرفی شد. همان طور که نام این دستگاه نشان می‌دهد، MIX Fold 3 در حقیقت سومین نسل از گوشی های تاشو این غول فناوری چینی است‌. MIX Fold 2 و MIX Fold تنها در بازار چین عرضه شدند. هم اکنون، به طور رسمی تایید شده که این گوشی تاشو جدید نیز، در بازار های خارج از چین عرضه نخواهد شد.

عدم عرضه جهانی میکس فولد ۳ توسط مدیر ارتباطات شیائومی تأیید شده است

انتظار می‌رفت که شیائومی میکس فولد ۳ در انحصار بازار چین باقی بماند. هم اکنون این موضوع به طور رسمی تأیید شده است. مدیر ارتباطات شیائومی با انتشار پستی نوشت:«تایید می‌کنم که MIX Fold 3 تنها در سرزمین اصلی چین، عرضه می‌شود.» چند سالی است که سامسونگ، هواوی و موتورولا به طور مداوم، مشغول تولید و عرضه گوشی های تاشو هستند. امسال، کمپانی تکنو اولین تلفن هوشمند تاشو خود را با نام Phantom V Fold، در چندین بازار عرضه کرد. همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد Oppo Find N3 Flip نیز به زودی راهی بازار جهانی خواهد شد.

پست مدیر ارتباطات شیائومی

انتظار داریم که وان پلاس در ماه آینده میلادی با رونمایی از OnePlus Open، وارد بازار گوشی های تاشو شود. گفته می‌شود که آنر نیز به زودی Magic V2 را به همراه یک گوشی تاشو دیگر، برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهد کرد. ممکن است که شیائومی در سال ۲۰۲۴ میلادی، وارد بازار جهانی تلفن های هوشمند تاشو شود. هم اکنون، کاربران حاضر در چین می‌توانند اقدام به خرید MIX Fold 3 کنند‌. کاربران دیگر کشور ها نیز می‌توانند با استفاده از فروشگاه های آنلاین سفارش از چین، اقدام به خرید این گوشی تاشو جدید شیائومی کنند‌.

نگاهی به مشخصات MIX Fold 3 

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، شیائومی میکس فولد ۳ دارای یک صفحه نمایش ۸.۰۳ اینچی LTPO AMOLED تاشو با وضوح ۱۹۱۶ در ۲۱۶۰ پیکسل است. نمایشگر کاور این دستگاه نیز اندازه ۶.۵۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ پیکسل دارد. هر دو نمایشگر، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند‌. سنسور اثر انگشت این دستگاه بر روی فریم کناری قرار گرفته است. این گوشی هوشمند تاشو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد.

شیائومی میکس فولد 3 با لولای مقاوم، اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین قدرتمند رسماً معرفی شد

نظر شما درباره عرضه انحصاری شیائومی میکس فولد ۳ در بازار چین چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/17/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا