اخبار فناوری

شیائومی بند ۸ در راه عرضه به بازار جهانی است

سه ماه پیش بود که شیائومی بند ۸ معرفی شد. این محصول در بازار چین عرضه شده است. در گذشته، گزارش هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد این مچ‌بند هوشمند راهی بازار جهانی نیز می‌شود. هم اکنون، شیائومی بند ۸ موفق به دریافت گواهینامه SIRIM شده که نشان می‌دهد این محصول به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

دریافت گواهی SIRIM، نشان دهنده عرضه جهانی شیائومی بند ۸ است

شیائومی بند ۸ در میان داده های وب‌سایت گواهی SIRIM مشاهده شده که نشان دهنده عرضه جهانی این مچ‌بند هوشمند است. این گجت پوشیدنی با شماره مدل M2239B1، موفق به دریافت گواهینامه SIRIM مالزی شده است. گواهینامه دریافت شده توسط Xiaomi Band 8 تا ۱۵ آگوست ۲۰۲۸ معتبر خواهد بود. همان طور که در ابتدا اشاره شد شیائومی، Smart Band 8 را حدود ۳ ماه پیش در چین معرفی کرد. چند روز پیش نیز، شیائومی بند ۸ پرو در این کشور رونمایی شد. در ادامه نگاهی به مشخصات Band 8 خواهیم انداخت.

Xiaomi Smart Band 8

طراحی Smart Band 8، همان طراحی قرصی شکل مشابه سایر مچ‌بند های شیائومی است. این محصول دارای یک صفحه نمایش لمسی AMOLED با اندازه ۱.۶۲ اینچ و رفرش ریت ۶۰ هرتزی است. ادعا می‌‌شود که نمایشگر به کار گرفته شده در این گجت پوشیدنی می‌تواند تا حداکثر ۶۰۰ نیت روشنایی تولید کرده و تراکم پیکسلی 326ppi را در اختیار کاربران قرار دهد. این مچ‌بند هوشمند، مجموعا ۲۰۰ واچ فیس دارد. شیائومی بند ۸ از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و… پشتیبانی می‌کند. این محصول توانایی اندازه گیری ضربان قلب، پایش خواب، نمایش سطح اکسیژن خون و ردیابی برنامه قاعدگی بانوان را دارد.

همان طور که Thetechoutlook اشاره می‌کند، شیائومی بند ۸ دارای یک باتری ۱۹۰ میلی آمپری بوده که می‌تواند تا ۱۶ روز شارژدهی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که با فعال کردن قابلیت «صفحه نمایش همیشه روشن» عمر باتری این دستگاه به ۱۰ روز کاهش خواهد یافت. این محصول تنها در مدت ۱ ساعت، فول شارژ می‌شود. قیمت نسخه استاندارد Xiaomi Band 8 معادل ۲۴۹ یوآن (۳۴ دلار) بوده و نسخه NFC آن نیز با قیمت ۲۹۹ یوآن (۴۱ دلار) عرضه می‌شود.

شیائومی بند 8 با نمایشگر 1.62 اینچی 60 هرتز و عمر باتری تا 16 روز معرفی شد

نظر شما درباره شیائومی بند ۸ چیست؟ در صورت عرضه این محصول به بازار کشور، مایل به آن هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/17/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF-%DB%B8-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا