اخبار فناوری

مطالعات سامسونگ نشان می دهد که اکثر مردم به یک شکل گیمر محسوب می شوند

سامسونگ به طور فزاینده ای بر روی دستگاه های بازی محور مانند گوشی های گلکسی با چیپست های اورکلاک شده، مانیتورهای بازی و در خدماتی مانند Gaming Hub سرمایه گذاری کرده است. دومی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سخت‌افزار بازی اضافی مانند رایانه‌های شخصی یا کنسول‌های بازی گران‌قیمت، بازی‌های ویدیویی را روی تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشمند خود از طریق فضای ابری انجام دهند و بازی‌های قابل دسترس را برای میلیون‌ها خریدار بازی تلویزیون در چندین بازار به ارمغان می‌آورد. اما یک دلیل ساده برای علاقه سامسونگ به بازی وجود دارد: افراد بیشتری عاشق بازی های ویدیویی هستند. سامسونگ از طریق مطالعات خود در این بخش مطالعه بینش بازی در همکاری با ONE Esports، مشخص شد که از هر 10 کاربر آنلاین در منطقه جنوب شرقی آسیا-اقیانوسیه (SEAO) 7 نفر گیمر هستند.

سامسونگ آمار گیمرها را بررسی می کند

مطالعه اخیر سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2022 با استفاده از نظرسنجی از 6800 کاربر 18 تا 49 ساله در بازارهایی از جمله استرالیا، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام انجام شد.

سامسونگ در مورد عادات بازی ما چه چیزی کشف کرده است؟

سامسونگ آمار گیمرها را بررسی می کند

سامسونگ آمار گیمرها را بررسی می کند

مطالعه سامسونگ چندین تمایز بین گیمرها ایجاد می کند. بازیکنان حرفه ای، آماتور، بازیکنان معمولی و تماشاگران وجود دارند. اما بر اساس یک مطالعه سامسونگ، 75 درصد از افراد، چه حرفه ای و چه معمولی، به طور متوسط ​​7 ساعت در هفته را صرف بازی برای رهایی از استرس و آرامش می کنند. علاوه بر این، 95 درصد از گیمرها ترجیح می دهند در خانه بازی کنند و 56 درصد از گیمرها حداقل چند بار در هفته بازی می کنند.

به نظر می رسد که 100٪ گیمرها نیز ویدیوهای گیم پلی را تماشا می کنند. 80 درصد از گیمرها و 82 درصد از گیمرهای حرفه ای در مورد بازی ها با دیگران صحبت می کنند.

گیمرها چقدر برای سرگرمی هزینه می کنند؟

سامسونگ همچنین دریافت که 51 درصد از گیمرها، چه حرفه ای و چه معمولی، به طور متوسط ​​30 دلار در ماه برای خریدهای مرتبط با بازی خرج می کنند. این موارد ممکن است متفاوت باشد و شامل بلیط‌های مسابقات esports، محتوای آنلاین انحصاری، اشتراک‌های پخش‌کننده، پوسته‌ها و آیتم‌های درون بازی و کلکسیون‌های بازی باشد.

به طور کلی، 59٪ از گیمرها و 76٪ از آنچه که سامسونگ به عنوان “گیمرهای سخت افزاری” تعریف می کند، برای کالاهای مرتبط با بازی های مجازی و فیزیکی پول خرج می کنند.

سامسونگ در نهایت توضیح داد:بازی امروزه خیلی بیشتر از یک سرگرمی است و تفریحی است که افراد را دور هم جمع می کند. با این درک، می‌توانیم کاربران خود را قادر کنیم تا از علاقه خود به بازی‌ها لذت کامل ببرند. چه در دستگاه‌های قدرتمند Galaxy، چه تلویزیون‌های QLED یا نمایشگرهای بازی، سامسونگ بهترین تجربه بازی را برای گیمرهای معمولی و سخت‌گیر ارائه می‌دهد.»

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا