اخبار فناوری

تاریخ معرفی سری P60 هواوی و گوشی تاشو میت X3 مشخص شد: 3 آوریل 1402

مدت‌ها شایعه شده بود که هواوی قصد دارد به زودی مدل‌های جانشین سری Mate X و P خود را عرضه کند. حتی در چند روز گذشته، بسیاری از دستگاه‌های جدید در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه فهرست شده‌اند که گمان می‌رود متعلق به سری پرچم‌داران باشند. خب، امروز صبح هواوی به طور رسمی گوشی تاشو با نام تجاری جدید خود را معرفی کرد همراه X3 و سری پرچمدار P60 23 مارس / 3 آوریل در ساعت 14:30 (به وقت محلی) نمایش داده می شود.

معرفی گوشی هواوی سری P60 و گوشی تاشو Mate X3

پوستر اطلاعیه رسمی جز تاریخ معرفی این گوشی ها اطلاعات بیشتری ندارد. البته مسئولان هوآوی همچنین اشاره کردند که علاوه بر این گوشی های هوشمند پرچمدار، محصولات جدید دیگری نیز رونمایی خواهند شد.

اطلاعات در مورد دستگاه های پرچمدار جدید بسیار کمیاب است. با این حال، قبلاً گزارش شده بود که سری جدید P60 از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول 4G استفاده خواهد کرد زیرا این شرکت مجاز به استفاده از چیپست 5G کوالکام نیست. مشخصات Snapdragon 8+ Gen1 4G دقیقاً مشابه نسخه 5G است.

در مورد نمایشگر، انتظار می‌رود که تمامی اعضای سری هواوی P60 مانند مدل‌های قبلی خود از یک پنل با یک سوراخ نمایشگر مرکزی استفاده کنند. مشخصات صفحه نمایش P60 Pro نیز قبلا فاش شده بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K (1440 x 3200p) با وضوح بالا است که از نوردهی PWM 1920 هرتز نیز پشتیبانی می کند و توسط BOE ساخته شده است.

معرفی گوشی هواوی سری P60 و گوشی تاشو Mate X3

معرفی گوشی هواوی سری P60 و گوشی تاشو Mate X3

در پشت، طراحی ماژول دوربین باید به طور قابل توجهی بهبود یابد. این بار حلقه دوبل نمادین مدل P50 در ماژول دوربین اصلاح شده است. اکنون یک حلقه طلایی بزرگ به عنوان لنز دوربین اصلی در وسط داریم، در حالی که لنزهای دیگر در بالا و پایین حلقه قرار دارند و طراحی کلی پشت را بسیار چشم نواز می کند.

در مورد مشخصات دوربین، انتظار می رود مدل P60 Pro دارای لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX888 مجهز به فناوری دیافراگم متغیر، لنز فوق عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپی با 64 – باشد. سنسور مگاپیکسلی OV64B کل این سری همچنین شامل نسل دوم فناوری XMAGE است که توسط هواوی توسعه یافته است.

از نظر باتری، Huawei P60 Pro علاوه بر شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. مشخصات سایر مدل ها در حال حاضر مشخص نیست. البته گزارش شده که این خانواده از نسل دوم ارتباطات ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند.

انتظار می‌رود در روزهای آینده، هواوی مانند دیگر سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند، ویژگی‌های کلیدی دستگاه‌های آینده‌اش را فاش کند.

نظر شما در مورد معرفی سری P60 هواوی و گوشی تاشو Mate X3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا