اخبار فناوری

شیائومی از لوگو جدید HyperOS رونمایی کرد

شیائومی HyperOS برای اولین بار در تاریخ 26 اکتبر/4 آبان امسال به‌صورت رسمی معرفی شد. این سیستم‌عامل مترادف با فناوری پیشرفته و تجربه کاربری یکپارچه‌شده است. HyperOS همه چیز در مورد تعامل بین دستگاه‌های هوشمند مختلف و سازگاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری میان آن‌ها را پوشش می‌دهد و با فلسفه «انسان x ماشین x خانه» نیز همراه است. به‌تازگی، شیائومی از اولین لوگو رسمی HyperOS رونمایی کرده است که نشانه یک دوره جدید در تعهد این برند به نوآوری و اتصال می‌باشد.

لوگو جدید شیائومی HyperOS

اولین لوگوی HyperOS شیائومی دارای نام تجاری است که با فونت Mi Sans نوشته شده و اکنون به یک نماد بصری جذاب تبدیل شده است. لوگوی جدید که امروز معرفی شد، به‌شکل دایره و ستاره با اشکال آیکون برنامه‌ها در HyperOS است. رنگ آبی این لوگو پرجنب‌وجوش بوده که زیبایی‌شناسی این سیستم‌عامل را منعکس می‌کند.

با بررسی دقیق‌تر، مشخص می‌شود که لوگوی جدید شباهت زیادی به انیمیشن HyperOS Interconnect دارد. این ویژگی یکپارچگی را در طیف متنوع دستگاه‌های شیائومی نشان می‌دهد. این انتخاب عمدی طراحی، نشان‌دهنده ارتباط عمیق بین اکوسیستم شیائومی و سیستم‌عامل HyperOS است.

شکل دایره یا ستاره درون لوگو به‌عنوان یک نمایش نمادین از سازگاری همه‌کاره HyperOS است. این نشان‌دهنده سیستم‌عاملی است که به‌طور یکپارچه در همه دستگاه‌های موجود در اکوسیستم HyperOS سازگار و به‌طور منسجم عمل می‌کند. چه گوشی‌های هوشمند، چه تلویزیون‌های هوشمند یا سایر گجت‌های هوشمند و حتی خودرو این برند، لوگو جدید نمایانگر یک سیستم‌عامل یکپارچه است.

پالت رنگ آبی انتخاب‌شده برای لوگو حس آرامش و قابلیت اطمینان را تراوش می‌کند و با هویت HyperOS مطابقت دارد. سال‌هاست که مردم رنگ آبی را با اعتماد و تکنولوژی مرتبط می‌دانند. این یک انتخاب مناسب برای برند است تا تعهد خود را به ارائه یک سیستم‌عامل قابل‌اعتماد و پیشرفته منتقل کند.

لوگو جدید شیائومی HyperOS

لوگو جدید شیائومی HyperOS

لوگوی بازطراحی‌شده HyperOS شیائومی چیزی بیش از یک تجدید بصری است. در اصل، دیدگاه این برند برای آینده فناوری را دربرمی‌گیرد.

شیائومی همچنان مرزهای نوآوری را پیش می‌برد. این لوگوی اصلاح‌شده زمینه را برای سفری هیجان‌انگیز به آینده‌ای فراهم می‌کند که در آن فناوری به‌طور یکپارچه در زندگی روزمره ما ادغام می‌شود. لوگو جدید HyperOS ما را دعوت می‌کند تا دنیایی را در آغوش بگیریم که در آن دستگاه‌ها بدون زحمت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/27/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-hyperos-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:48:54

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا