اخبار فناوری

شارژر 210 واتی ردمی نوت 12 اکسپلورر ادیشن شیائومی چقدر سریع است؟

سریال دیشب ردمی نوت 12 با 4 عضو رسما معرفی شد. یکی از دستگاه های قابل توجه این خانواده Redmi Note 12 Explorer Edition (در برخی منابع نسخه Discovery) ممکن است شناخته شده باشد. یک شارژر 210 واتی در یک تلفن تجاری با قیمت کمتر از 350 دلار بسیار وسوسه انگیز است. بیا با هم ملاقات کنیم شارژر Xiaomi Redmi Note 12 Explorer Edition 210W سرعت آن چقدر است؟

شارژر Xiaomi Redmi Note 12 Explorer Edition 210W

شیائومی تصمیم گرفته است شارژر 210 واتی خود را به صورت رایگان در جعبه به کاربران Redmi Note 12 Explorer Edition عرضه کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این شارژر اندازه مناسبی دارد، اما آشکارا بزرگتر از شارژرهای معمولی موبایل است. با این حال تفاوت چندانی با یک شارژر 120 واتی هم برند ندارد.

شارژر 210 واتی برای Xiaomi Redmi Note 12 Explorer Edition - نوع گالیوم نیترید

شارژر 210 واتی برای Xiaomi Redmi Note 12 Explorer Edition – نوع گالیوم نیترید

خروجی USB-C و شارژر نیترید گالیوم است. پس چگونه این شارژر فوق سریع شیائومی قرار است باتری 4300 میلی آمپر ساعتی Redmi Note 12 Explorer Edition را شارژ کند؟

برای فهمیدن این موضوع می توانید نمودار زیر را مشاهده کنید:

نمودار سرعت شارژ Redmi Note 12 Explorer Edition با شارژر 210 واتی

نمودار سرعت شارژ Redmi Note 12 Explorer Edition با شارژر 210 واتی

در دقیقه اول 17 درصد باتری شارژ می شود. دقیقه دوم به 32% می رسد و خیلی سریع تا دقیقه پنجم 71% خواهید داشت. شارژ کامل 9 دقیقه و چند ثانیه طول می کشد.

این بدان معناست که اگر تنها 5 دقیقه برای شارژ تلفن همراه خود فرصت داشته باشید، بیش از 70 درصد شارژ خواهید داشت.

البته توجه داشته باشید که این تست از 1% شروع می شود. اهمیت این سوال کجاست؟ برای رسیدن به این رکورد به جز دمای مناسب محیط و عدم کارکردن با دستگاه در هنگام شارژ، باید دستگاه را روشن کنید و در صورت خاموش بودن زمان روشن شدن دستگاه نیز 9 است. یک دقیقه و نیم اضافه خواهد شد. با این حال، شکی نیست که این رکورد منحصر به فرد برای دنیای موبایل شگفت انگیز است.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید به خاطر شارژر 210 واتی آن برای خرید این دستگاه تبلیغ شده اید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا