اخبار فناوری

سیستم تعدیل جدید YouTube حساب‌ها را با نظرات توهین‌آمیز مسدود می‌کند

یوتیوب محبوب ترین پلتفرم ویدیویی در جهان است که روزانه میلیون ها کاربر در سراسر جهان در آن فعال هستند. وجود چنین پلتفرم بزرگ و گسترده ای به طور خودکار نیاز به نظارت بیشتر را به ما یادآوری می کند. اکنون به نظر می رسد که سیستم نظارتی جدید یوتیوب حساب های دارای نظرات توهین آمیز را مسدود می کند. در تداوم با مایفون مگ با بودن

سیستم تعدیل جدید YouTube حساب‌ها را با نظرات توهین‌آمیز مسدود می‌کند

یوتیوب همیشه یک پلتفرم رایگان بوده و همیشه خواهد بود، حداقل تا جایی که ما می دانیم. ممکن است پلتفرم های دیگری نیز وجود داشته باشند که آنچه را YouTube ارائه می دهد ارائه می دهند. با این حال، هیچ یک از این پلتفرم ها سلطه یوتیوب را تهدید نمی کند. زیرا در واقع هیچ رقابتی بین آنها و یوتیوب وجود ندارد که پلتفرم ویدیوی گوگل را به خودی خود به یک پلتفرم خاص تبدیل می کند. علاوه بر این، یوتیوب نه تنها یک پلتفرم استریم ویدیو بلکه منبع درآمدی برای بسیاری از افراد است.

به بیان بهتر، باید گفت که این پلتفرم به عنوان منبع درآمد میلیون ها نفر عمل می کند. با توجه به سودآوری YouTube، سازندگان محتوا نیز تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوای ممکن را ارائه دهند. میزان درآمدی که یک سازنده محتوای YouTube می تواند کسب کند به دو عامل بستگی دارد. اول از همه، بستگی به این دارد که محتوای شما چگونه بینندگان را جذب کند. دوم اینکه بستگی به تعداد فالوورهای شما نیز دارد. به هر حال، همه چیز به کاربران بستگی دارد. به عبارت ساده، شما نیاز به افراد و بینندگان زیادی دارید تا محتوای شما را ببینند تا در این پلتفرم پول زیادی کسب کنید.

سیستم نظارتی جدید یوتیوب

اما کاربران در هر کجا که می روند دیدگاه ها و نظرات متفاوتی دارند و یوتیوب نیز از این قاعده مستثنی نیست. مردم روش های خاص خود را برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در بخش نظرات YouTube دارند. روش برخی افراد ممکن است درست باشد، برای برخی دیگر ممکن است اینطور نباشد و البته توهین آمیز باشد. ممکن است دیگران حتی به محتوای خاصی علاقه نداشته باشند. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که بخش نظرات سایر تولیدکنندگان محتوا را با نظرات بی فایده پر می کنند. در بدترین حالت، برخی از کاربران حتی از ربات‌ها برای نظر دادن، مشاهده یا لایک کردن پست‌ها در YouTube استفاده می‌کنند.

یوتیوب برای ایمن‌تر کردن پلتفرم برای همه، تصمیم گرفته است با این فعالیت‌های ناسالم در پلتفرم خود مبارزه کند. یوتیوب ویژگی تشخیص خودکار هرزنامه خود را بهبود بخشیده است تا کارآمدتر از همیشه باشد. تا اواسط سال جاری، ویژگی تشخیص خودکار هرزنامه از شر حدود 1.1 میلیارد کامنت هرزنامه خلاص شد. به گفته گوگل، تیم یوتیوب از یادگیری ماشینی برای مبارزه با نظرات هرزنامه به طور موثرتری استفاده می کند، زیرا ارسال کنندگان هرزنامه همیشه با شرایط طبیعی تر سازگار می شوند.

سیستم نظارتی جدید یوتیوب

با توجه GizChinaبه همین دلیل، در صورت ارسال نظرات توهین آمیز، یوتیوب حساب شما را مسدود می کند. وقتی صحبت از نظرات توهین آمیز به میان می آید، آنها توسط انسان ها ساخته می شوند. در نتیجه، یوتیوب شروع به صدور اعلان‌های حذف و مهلت زمانی برای کاربرانی کرده است که در این پلتفرم درگیر توهین کلامی هستند. این سیستم ممکن است کاربرانی را که نظرات آنها مغایر با دستورالعمل های انجمن است حذف کرده و به آنها هشدار دهد. کاربرانی که حتی پس از اخطار از ویرایش نظرات توهین‌آمیز خودداری کنند، 24 ساعت ممنوعیت دریافت خواهند کرد.

با توجه به داده های تست داخلی، به نظر می رسد سیستم به خوبی کار می کند. بنابراین توصیه می شود از این پس هنگام نظر دادن در این پلتفرم ویدیویی به وضعیت نظر خود توجه کنید. یوتیوب یک پلت فرم جهانی است و فقط یک نظر توهین آمیز بد می تواند شما را در جای دیگری بلاک کند. به خصوص اگر حساب یوتیوب شما قبلاً به دلیل نظرات توهین آمیز مسدود شده باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا