اخبار فناوری

سری نوا ۱۲ هواوی با پشتیبانی از شبکه 5G در اواسط مهر معرفی می‌شود

هواوی رویدادی را در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) برگزار خواهد کرد. احتمالاً این رویداد متمرکز بر سری میت ۶۰ و میت ایکس ۵ خواهد بود.‌ در حال حاضر، این تلفن های هوشمند برای پیش فروش در دسترس هستند. انتظار می‌رود در این رویداد MatePad Pro 13.2 معرفی شود که بزرگترین تبلت این کمپانی خواهد بود. هم اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سری نوا ۱۲ هواوی نیز در اوایل اکتبر (اواسط مهر ماه) معرفی می‌شوند.

سری نوا ۱۲ با تراشه کرین ۸۳۰ هواوی در راه است

طبق گزارش CNMO، هواوی در حال کار بر روی نسل آینده گوشی های Nova بوده که «نوا ۱۲» نام خواهد داشت. این سری احتمالا در اوایل اکتبر یا نوامبر معرفی می‌شود. این تلفن هوشمند میان رده از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و از تراشه Kirin 830 برخوردار خواهد بود. احتمالا برخی از ویژگی های Kirin 9000s به این تراشه، به ارث رسیده است. انتظار می‌رود که قیمت این تلفن های هوشمند آینده هواوی همانند سری نوا ۱۱، رقابتی باقی بماند. برخی گمان می‌کنند که سری Nova 12 برخی از ویژگی های انحصاری گوشی های پرچمدار را (مانند ارتباط ماهواره ای و عکسبرداری پیشرفته) به ارث خواهد برد. البته احتمالا این قابلیت ها مختص Nova 12 Pro خواهد بود.

Nova 11 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، شایعه شده که نوا ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر خواهد بود. دوربین تله فوتو این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این تلفن هوشمند زوم ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۹۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. حتی قیمت سری نوا ۱۲ هواوی به بیرون درز کرده است. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۲,۷۹۹ یوآن (۳۸۴ دلار) خواهد داشت. نوا ۱۲ پرو با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۳,۷۹۹ یوآن (۵۲۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد.

تراشه هواوی Kirin 830 در قلب سری Nova 12 خواهد تپید – مشابه Kirin 9000s

نظر شما درباره سری Huawei Nova 12 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/20/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-%DB%B1%DB%B2-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-5g-%D8%AF%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا