اخبار فناوری

مک بوک ایر 2023 با بزرگترین صفحه نمایش ممکن عرضه خواهد شد

وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌ها می‌شود، نام مک‌بوک‌های اپل می‌درخشد و بسیاری از کاربران دوست دارند از این محصولات استفاده کنند. سری Air از مک بوک های اپل در واقع مقرون به صرفه ترین نسخه این لپ تاپ ها هستند. طبق آخرین اطلاعات، به نظر می رسد اپل قصد دارد مک بوک ایر 2023 را با بزرگترین صفحه نمایش موجود عرضه کند. با مایفون مگ بیا

آیا مک بوک ایر 2023 بزرگترین نمایشگر موجود را خواهد داشت؟ !

به گفته منابع آگاه، اپل ممکن است در حال کار بر روی لپ تاپ جدید سری مک بوک ایر باشد. این لپ تاپ جدید اپل ممکن است کاملاً با آنچه که همه ما می شناسیم و همچنین در بخش اندازه صفحه نمایش متفاوت باشد. شایعه شده است که مک بوک ایر بعدی دارای صفحه نمایش بزرگ 15.5 اینچی خواهد بود. به گفته راس یانگ، تحلیلگر فناوری مشهور جهان، مک بوک ایر جدید اپل احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگ تری خواهد بود و تاریخ عرضه احتمالی آن حدود بهار سال آینده است. یانگ همچنین گفت که تولید بیلبوردهای بزرگتر در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد شد.

مک بوک ایر 2023

این اولین شایعه صفحه نمایش بزرگتر برای مک بوک ایر سال آینده نیست. پیش از این شایعاتی شنیدیم که اپل قصد دارد صفحه نمایش بزرگتری را در Mac Book Air ارائه کند. با این حال، اطلاعات قبلی به اندازه صفحه نمایش 15.2 اینچی اشاره داشت. به نظر می رسد با وجود گزارش جدیدی که دریافت شده و به جای اندازه صفحه نمایش 15.2 اینچی، آخرین شایعات از صفحه نمایش 15.5 اینچی صحبت می کنند، کاملاً متفاوت خواهد بود.

مک بوک ایر 15.5 اینچی اپل احتمالا در بهار سال 2023 معرفی و عرضه خواهد شد.
وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌ها به میان می‌آید، می‌توانیم متوجه شویم که اپل بیشتر روی صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر تمرکز می‌کند. اپل معمولا لپ تاپ هایی با صفحه نمایش بزرگتر را فقط برای مدل های Pro می سازد. لپ تاپ های مک بوک ایر همیشه صفحه نمایش کوچک تری داشته اند. اما افشای جدید راس یانگ می تواند به معنای شکستن سنت اپل باشد و به نظر می رسد که این شرکت سال آینده استانداردهای خود را با مک بوک ایر تغییر خواهد داد. این افشاگر قبلاً تأیید کرده است که مک بوک ایر جدید احتمالاً در بهار سال 2023 در جریان رویداد Apple Spring معرفی خواهد شد.

مک بوک ایر 2023

خود راس یانگ یکی از کارمندان و مشاوران زنجیره تامین صفحه نمایش اپل است. بنابراین، هنگامی که او هر چیزی را که مربوط به نمایشگرها است فاش می کند، به احتمال زیاد چنین شایعاتی درست است. در این صورت، مک بوک ایر 15.5 اینچی بین مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی قرار می گیرد. همچنین این مک‌بوک ایر را به بزرگ‌ترین مک‌بوک ایر اپل تبدیل می‌کند. مشخصات فرضی مک بوک ایر 15.5 اینچی نیز قابل توجه است. انتظار می رود مک بوک ایر 15.5 اینچی از طراحی مک بوک ایر 13.6 اینچی فعلی پیروی کند.

مطابق با GizChinaهمچنین این صفحه نمایش مانند نمونه های موجود در بازار دارای بریدگی خواهد بود. از طرفی این دستگاه دارای پورت شارژ MagSafe، پورت USB TYPE-C، درایور بلندگوی بزرگتر و دوربین جلو 1080P می باشد. MacBook Air 15.5 احتمالاً با تراشه M2 یا M2 Pro اپل عرضه خواهد شد. البته اینها شایعات جدیدی هستند و بنابراین چیزی تایید نمی شود. سال 2023 نزدیک است، بنابراین شایعات با گذشت زمان بیشتر می شوند. نظر کاربران مایفون مگ در مورد مک بوک ایر 2023 که احتمالا با بزرگترین صفحه نمایش موجود عرضه خواهد شد، چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا