اخبار فناوری

سامسونگ ویژگی Since Last Charge را به گوشی‌های گلکسی بازمی‌گرداند

سامسونگ یکی از مورد درخواست‌ترین ویژگی‌های مربوط به آمار عمر باتری را به دستگاه‌های گلکسی بازمی‌گرداند. پیش از این، دستگاه‌های گلکسی از آخرین باری که شارژ می‌شدند، راهی برای بررسی زمان روشن ماندن صفحه‌نمایش و آمار عمر باتری داشتند، اما سامسونگ این قابلیت را با One UI 6.0 حذف کرد. سامسونگ اکنون درحال اصلاح اشتباه خود است و گفته می‌شود که ویژگی Since Last Charge در آپدیت آینده Device Care بازمی‌گردد.

ویژگی Since Last Charge سامسونگ

نسخه جدید (13.8.06.11) برنامه Device Care اکنون به‌صورت آنلاین در دسترس است که فیلتر «Since Last Charge» را به نمودار عمر باتری بازمی‌گرداند. درحالی‌که این به‌روزرسانی درحال‌حاضر برای اکثر افراد در دسترس نیست، می‌توان آن را از APK Mirror یا سایر فروشگاه‌های دیگر دانلود کرد و حتی اگر گوشی شما One UI 6.0 یا One UI 5.1 را اجرا کند، این مورد به‌راحتی برای شما نصب می‌شود.

ویژگی Since Last Charge سامسونگ

ویژگی Since Last Charge سامسونگ

همان‌طور که در اسکرین‌شات‌های بالا می‌بینید، پس از نصب فایل APK آخرین نسخه برنامه Device Care، می‌توانید دو فیلتر را در منوی کشویی مشاهده کنید: Today و Since Last Charge. انتخاب Today نمودار شارژ باتری و عمر باتری در روز جاری را نشان می‌دهد. هنگامی که گزینه Sine Last Charge را انتخاب می‌کنید، نمودار عمر باتری زمان روشن شدن صفحه را از آخرین باری که دستگاه گلکسی خود را شارژ کردید، نشان می‌دهد.

این نسخه جدید از برنامه Device Care ممکن است به‌زودی ازطریق Galaxy Store نیز در دسترس همه قرار گیرد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/30/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-since-last-charge-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا