اخبار فناوری

آیا اسنپدراگون 8 نسل دوم اورکلاک شده برای همه اعضای خانواده گلکسی اس 23 استفاده خواهد شد؟

حدود سه هفته پیش در مایفون مگ برای شما نامه نوشتیم اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده است توسط سامسونگ و برای گلکسی اس 23 تولید خواهد شد. تا پیش از این گفته می شد که تنها مدل اولترا با تراشه مذکور وارد بازار می شود اما اکنون گزارش متفاوتی می شنویم. ما می گوییم که احتمالا اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده است این برای همه اعضای خانواده گلکسی S23 استفاده خواهد شد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده است

امسال سال جالبی برای طرفداران پرچمدار سامسونگ بود. این شرکت سعی کرد نسخه اسنپدراگون خانواده گلکسی اس 22 را در اکثر بازارها در دسترس قرار دهد. اگر تراشه برای شما بسیار مهم است، سال 2023 برای شما اهمیت بیشتری خواهد داشت، زیرا خانواده گلکسی اس 23 احتمالا فقط و فقط با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می شود. البته نه اسنپدراگون 8 نسل 2 که ما پیدا می کنیم. در گوشی های دیگر، اما نسخه اورکلاک شده توسط خود سامسونگ.

اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده توسط سامسونگ برای گلکسی اس 23 تولید خواهد شد

استفاده سامسونگ از تراشه نسل دوم اسنپدراگون 8 زمانی تایید شد که گلکسی اس 23 اولترا چند هفته پیش در وب سایت بنچمارک Geekbench معرفی شد. اکنون استفاده از این تراشه برای مدل پایه گلکسی S23 تایید شده است. در عین حال، امیدواریم چیپست اورکلاک شده روی عمر باتری تاثیر زیادی نداشته باشد.

در مقایسه با گلکسی اس 23 اولترا، امتیازات استاندارد گلکسی اس 23 به میزان قابل توجهی پایین تر است. این ممکن است به این دلیل باشد که نرم‌افزار دستگاه نهایی نشده است، اما همچنین ممکن است مدل‌های غیر Ultra (یا فقط گلکسی S23 کوچک‌تر) حداکثر عملکرد را کاهش دهند تا گرم‌کردن دستگاه را تحت کنترل نگه دارند، زیرا ابعاد کوچک‌تر باعث کاهش عملکرد می‌شود. حرارت. شاید سیستم دفع حرارت مدل اولترا بهتر از دو مدل دیگر باشد، درست مثل سری گلکسی اس 22.

همکاری سامسونگ و کوالکام

همکاری سامسونگ و کوالکام

در هر صورت، به نظر می رسد سامسونگ از نسخه اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در هر 3 مدل گلکسی اس 23 استفاده خواهد کرد. لازم به یادآوری است که ارقام رسمی کوالکام برای اسنپدراگون 8 نسل 2 نشان می دهد که هسته پردازنده قدرتمند می تواند تا 3.19 گیگاهرتز کلاک داشته باشد، اما لیست بنچمارک گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 اولترا نشان می دهد که همان هسته در فرکانس 3.36 گیگاهرتز است. ظاهرا پردازنده گرافیکی نیز کمی اورکلاک شده است و به جای 680 مگاهرتز روی 719 مگاهرتز کار می کند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما آیا سامسونگ می تواند با این تصمیم اشتیاق بیشتری برای خرید پرچمدار خود ایجاد کند؟ اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده چه تاثیری بر خرید شما خواهد داشت؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا