اخبار فناوری

ریلمی پد ۲ گواهی FCC را دریافت کرد: پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات

اوایل هفته جاری، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد تبلت جدید ریلمی در میان داده های دفتر استاندارد های هند (BIS) مشاهده شده است. این تبلت، ریلمی پد ۲ نام داشته و هم اکنون موفق به دریافت گواهی FCC شده است. گواهینامه مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی پد ۲ از باتری پرظرفیتی برخوردار خواهد بود 

با نگاهی به گواهی FCC، می‌توانیم ریلمی پد ۲ را با شماره مدل RMP2205 ببینیم. این همان شماره مدلی است که در لیست FCC نیز مشاهده شده بود. تأییدیه مذکور جزئیات زیادی را درباره این تبلت آینده ریلمی فاش نمی‌کند. این گواهی اما دو نکته کلیدی دستگاه مورد بحث را مشخص می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که Realme Pad 2 از یک باتری بسیار پرظرفیت ۸,۳۶۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

ریلمی پد از باتری ۷,۱۰۰ میلی آمپری برخوردار بود. این موضوع، نشان می‌دهد که نسل آینده این تبلت ارتقاء بزرگی در بخش باتری خواهد داشت. پیشرفت های Realme Pad 2 به همین‌جا ختم نمی شود. گواهی FCC نشان می‌دهد که این تبلت آینده ریلمی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که منبع این گزارش اشاره میکند، Realme Pad تنها از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کرد.

طراحی Realme Pad 2

در نهایت، گواهینامه مذکور برخی از جزئیات طراحی ریلمی پد ۲ را نیز فاش می‌کند. طراح منتشر شده از سوی FCC نشان می‌دهد که این تبلت آینده ریلمی دارای یک ماژول دوربین دایره ای شکل خواهد بود. Realme Pad فاقد «جزیره دوربین» بود و تنها یک لنز کوچک بر روی قاب پشتی آن دیده می‌شد. هم اکنون می‌دانیم که گوشه های ریلمی پد ۲ به طور گرد طراحی شده است. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که تاییدیه FCC در اختیار ما قرار می دهد. قطعا در آینده جزئیات بیشتری درباره این تبلت منتشر خواهد شد. پس همراه مایفون مگ بمانید.

ریلمی پد ۲ در وب‌سایت اداره استاندارد های هند مشاهده شد

نظر شما درباره این تبلت آینده ریلمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/23/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B2-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-fcc-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا