اخبار فناوری

صفحه نمایش خارجی Samsung Galaxy Z Flip 5 بزرگترین نمایشگر در بین رقبا خواهد بود

سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های تاشو خود است. اگر همه چیز خوب پیش برود، نام این دستگاه ها باید گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 باشد. اگر این گوشی ها مورد علاقه شما هستند، بدانید که گزارش جدیدی به ما می گوید که نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ بزرگتر خواهد بود. نسبت به رقابت

نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip 5

بر اساس برنامه ریزی برای معرفی و عرضه گوشی های سامسونگ در سال های اخیر، می توان گفت که دو گوشی تاشو جدید این شرکت می توانند در تابستان 1402 وارد بازار شوند. اخیرا Ice Universe یکی از اولین گزارش های مربوط به این موضوع است. به گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرده است

پیش نمایش Galaxy Fold 2

نسل فعلی گوشی های کوچک تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4، دارای صفحه نمایش خارجی 1.9 اینچی است. در اوایل زمستان امسال، راس یانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر ادعا کرد که نمایشگر بیرونی Galaxy Z Flip 5 بزرگتر از سه اینچ خواهد بود.

اطلاعات جدیدی که توسط افشاکننده Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، در ادامه همین گفتگو آمده است و نشان می دهد که نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip 5 بزرگتر از نمایشگر خارجی OPPO Find N2 Flip است که گفته می شود 3.26 اینچ است. با این حال، اندازه دقیق نمایشگر خارجی Z Flip 5 هنوز فاش نشده است.

از آنجایی که Oppo Find N2 Flip بزرگترین صفحه نمایش خارجی را در میان گوشی های کوچک تاشو دارد، اگر سامسونگ صفحه نمایش بزرگ تری را روی جلد Galaxy Z Flip 5 قرار دهد، می تواند این رکورد را به خود اختصاص دهد.

نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 4 قابلیت های محدودی دارد. می تواند اعلان ها را نشان دهد و به عنوان یک دوربین پیش نمایش عمل کند. این امکان وجود دارد که برند کره ای با افزایش اندازه نمایشگر خارجی از اجرای موارد بیشتری در Z Flip 5 پشتیبانی کند.

یانگ همچنین ادعا کرد که گلکسی زد فلیپ 5 دارای طراحی لولای جدیدی خواهد بود. این می تواند تلاشی برای کاهش چین و چروک های صفحه نمایش در دستگاه باشد.

هنوز جزئیات دیگری در مورد گلکسی زد فلیپ 5 فاش نشده است. سری گلکسی اس 23 که به تازگی به صورت رسمی در بازارهای مختلف عرضه شده است، دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی است. تراشه سفارشی سری گلکسی S23 تا 3.36 گیگاهرتز کلاک بالاتری دارد. نسخه معمولی تراشه پرچمدار 2023 کوالکام دارای حداکثر فرکانس 3.2 گیگاهرتز است. این امکان وجود دارد که Z Flip 5 و Z Fold 5 دارای نسخه سفارشی سازی شده یکسانی از Snapdragon 8 Gen 2 باشند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما گلکسی زد فلیپ 5 می تواند با این طراحی جذاب تر باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا