اخبار فناوری

ریلمی پد ۲ در وب‌سایت اداره استاندارد های هند مشاهده شد

در سپتامبر ۲۰۲۱ بود که تبلت ریلمی پد در کشور هند معرفی شد. هیچ جانشینی برای این دستگاه در سال ۲۰۲۲ ارائه نشد. اما به احتمال زیاد ریلمی پد ۲، در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

ریلمی پد ۲ گواهی بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

بر اساس گزارشات منتشر شده، ریلمی پد ۲ در وب‌سایت اداره استاندارد های هند مشاهده شده است. این دستگاه دارای دو شماره مدل RMP2204 و RMP2205 است‌‌. این موضوع نشان می‌دهد که Realme Pad 2 در دو نسخه مختلف عرضه خواهد  شد. این دو شماره مدل در میان داده های وب‌سایت گواهینامه بلوتوث SIG نیز مشاهده شده اند. وب‌سایت مذکور نشان می دهد که این تبلت آینده ریلمی از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی خواهد کرد.

گواهی BIS

متاسفانه اطلاعات دیگری درباره Realme Pad 2 در دست نیست. انتظار می رود که این تبلت دارای تراشه ارتقاء یافته، باتری بزرگ تر و نمایشگر بهتری نسبت به نسل قبل باشد. با توجه به این اوصاف باید دید که آیا قیمت جانشین ریلمی پد افزایش می‌یابد یا خیر.

گواهی بلوتوث SIG

نگاهی به مشخصات Realme Pad

نگاهی کوتاه به مشخصات Realme Pad می‌اندازیم تا ایده ای درباره مشخصات احتمالی جانشین این دستگاه داشته باشیم. ریلمی پد دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است. این نمایشگر توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ و حداکثر روشنایی ۳۶۰ نیت را دارد. صفحه نمایش این تبلت، ۸۲.۵ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. تراشه مدیاتک هلیو G80 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme Pad را بر عهده دارد. این تبلت از حداکثر ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. البته می‌توانید با بهره گیری از کارت حافظه MicroSD، ظرفیت حافظه ذخیره سازی این دستگاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

تبلت ریلمی پد

این تبلت به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۱ برخوردار بود و به رابط کاربری Realme UI for Pad مجهز شده بود. Realme Pad با اسپیکرهای چهارگانه دارای تاییدیه صوتی Hi-Res که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند، یک تجربه صوتی فراگیر ارائه می‌دهد. همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، باتری این تبلت ظرفیت ۷,۱۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت کمپانی ریلمی

 

نظر شما چیست؟ آیا تبلت ریلمی پد ۲ در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/20/%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%AF-%DB%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا