اخبار فناوری

رویداد معرفی اکسپریا جدید سونی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود: IFA 2023

با یک اعلام اینستاگرامی، سونی رسما اعلام کرد که دقیقا یک هفته آینده، محصولات جدید برند Xperia را معرفی می‌کند. رویداد معرفی اکسپریا جدید سونی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این تاریخ آغاز نمایشگر IFA 2023 برلین است.

رویداد معرفی اکسپریا جدید سونی

رویداد جدید سونی

رویداد جدید سونی

از تصاویر رسمی ارائه شده شاید نتوانیم ورودی زیادی داشته باشیم. تصویر بالا بیشترین اشاره را به موبایل جدید Sony دارد. با توجه متن نوشته شده زیر تصویر، گوشی جدید سونی طراحی شده تا دنیای شما را “روشن” کند.

شاید این موضوع به تنوع رنگ محصول مورد نظر اشاره داشته باشد. همانطور که در این تصویر پررنگ و لعاب می‌بینید، رنگ‌های بنفش، زرد، آبی و سبز دیده می‌شود. سونی پیش از این سابقه مبسوطی در ارایه رنگ بنفش برای موبایل‌های خود داشته است.

همچنین فقط یک دوربین روی قاب پشتی تصویر گرافیکی ارائه شده وجود دارد. اینکه ایا محصول نهایی نیز همین طراحی را دارد یا خیر مشخص نیست.

اما در مجموع چه محصولی می‌تواند در رویداد جدید سونی معرفی شود؟ اگر به یاد داشته باشید ۱ ماه پیش در مایفون مگ برای شما نوشتیم که سونی Xperia 5 V به‌طور کامل در یک ویدیو تبلیغاتی فاش شد. محصول میان‌رده‌ای که می‌تواند با رنگ‌های متنوع عرضه شود. البته آن موبایل دارای دوربین دوگانه پشتی است.

آن ویدئو نشان می‌داد که Xperia 5 V ظاهراً دارای یک سیستم دوربین دوگانه پشتی (احتمالاً شامل لنز اصلی و فوق‌عریض) است. این اولین بار در سری اکسپریا 5 است که این شرکت ترکیب دوربین دوگانه را جانشین سه‌گانه می‌کند.

این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً ارزان‌تر از نسل‌های قبلی خود خواهد بود. همچنین می‌توانیم لوگوی ZEISS T* را روی بدنه دوربین ببینیم که نشان می‌دهد پوشش anti-glare این شرکت بار دیگر در گوشی پرچمدار سونی ظاهر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد جدید سونی که همزمان با IFA 2023 برلین است، هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/25/%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%DB%B1%DB%B0-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا