اخبار فناوری

مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید با تراشه M2 Pro/Max تا سال آینده به تعویق افتاد

برخلاف شایعات قبلی که اپل مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید مجهز به تراشه های M2 Pro و M2 Max، در نوامبر سال جاری نمایش داده می شود. شایعه جدیدی ادعا می کند که این شرکت معرفی و عرضه مدل های جدید را به سال آینده موکول کرده است.

به تعویق افتادن معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید

طبق یک پست حساب کاربری”چشم 1122به گفته وبلاگ کره ای Naver، به نقل از یک منبع زنجیره تامین، مدل های به روز شده مک بوک پرو 14 و 16 اینچی تا اوایل سال آینده، حدود زمان مارس، وارد بازار نخواهند شد. طبق اطلاعات ارسال شده توسط حساب کاربری، فعالیت زنجیره تامین مک بوک پروهای به روز شده از برنامه ای پیروی می کند که نشان می دهد دستگاه ها در واقع سال آینده عرضه خواهند شد، نه نوامبر.

از نظر تاریخی، اپل چندین مک بوک جدید را در ماه نوامبر منتشر کرد، از جمله مک بوک پرو اصلی 16 اینچی در سال 2019 و سه مک بوک اول با تراشه M1 در سال 2020.

به تعویق افتادن معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید

به تعویق افتادن معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید

مارک گورمن از بلومبرگ قبلا گفته بود که انتظار دارد مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید در “آینده نزدیک” و “طی چند ماه آینده” وارد بازار شوند. با این حال، V در آخرین ویرایش خبرنامه برای روشن شدن خودش گفت که معتقد است اپل دور بعدی به‌روزرسانی‌های مک را در سه ماهه اول 2023 منتشر خواهد کرد. این دستگاه‌ها به احتمال زیاد شامل مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی و همچنین یک مک مینی جدید با تراشه M2 خواهند بود. گورمن در خبرنامه خود می گوید:به من گفته شده است که اپل قصد دارد در سه ماهه اول سال 2023 مدل های ارتقا یافته از جمله نسخه های مبتنی بر M2 مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی خود را معرفی کند.

نظر شما در مورد به تعویق افتادن معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا