اخبار فناوری

به روز رسانی سری Galaxy S21 سامسونگ با پچ امنیتی اکتبر منتشر شد!

اگر از آخرین اخبار به روز رسانی مطلع بوده اید ، مطمئناً می دانید که شرکت کره ای سامسونگ عامل اصلی به روزرسانی های امنیتی ماهانه است. طبق معمول ، سامسونگ وصله امنیتی اکتبر را پیش از فرا رسیدن ماه جدید منتشر کرد. این به روز رسانی برای سری Galaxy S21 سامسونگ منتشر شده است.

به روزرسانی سری گلکسی S21 سامسونگ با وصله امنیتی در اکتبر ارائه شد

ما در این ماه در یک ارائه شرکت می کنیم به روز رسانی OneUI 3.1.1 ما وصله امنیتی سپتامبر را برای گوشی های سری Galaxy S21 ارائه کرده ایم.

تا به حال بروزرسانی OneUI 3.1.1 و وصله شهریور برای کدام دستگاه ها منتشر شده است؟

طبق گزارشات ساموبیل، سامسونگ دوباره این کار را انجام داده است. شما برای چه چیزی درخواست می کنید؟ خوب قصد دقیق ما این است که وصله امنیتی را برای ماه جدید قبل از وقوع به روز کنیم! اولین گوشی هایی که به روز رسانی پچ امنیتی ماه اکتبر را دریافت کردند ، گوشی های سری Galaxy S21 هستند. این گوشی ها Galaxy S2 ، Galaxy S2 Plus و Galaxy S2 Ultra هستند که وارد این مرحله از دریافت به روز رسانی شده اند.

بروزرسانی جدید سری Galaxy S21 سامسونگ در حال حاضر در بازارهای آلمان و فیلیپین منتشر شده است. اما این گوشی ها به زودی به روز رسانی وصله امنیتی ماه اکتبر در بازارهای دیگر نیز دریافت خواهند شد. این جدیدترین به روز رسانی گوشی های سری Galaxy S21 با نسخه سیستم عامل است.G991BXXU3AUIEهمراه شد. با این حال ، سامسونگ دقیقاً مشخص نکرده که وصله امنیتی New Moon از کدام آسیب پذیری ها محافظت می کند. حجم بارگیری برای این به روز رسانی برابر است م 4 مگابایت شرقی

بروزرسانی سری گلکسی S21 سامسونگ

اگر در حال حاضر در آلمان یا فیلیپین زندگی می کنید و تلفن شما دستگاهی از سری Galaxy S21 است ، ممکن است قبلاً اعلان نصب این به روزرسانی را دریافت کرده باشید. اما اگر در کشورهای دیگر زندگی می کنید ، اشکالی ندارد. می توانید این بروزرسانی را به زودی دریافت کنید. فقط به تنظیمات بروید و از طریق قسمت به روزرسانی گوشی ، بروزرسانی های جدید را بررسی کنید. به همین ترتیب ، به احتمال زیاد یک بروزرسانی جدید برای شما ظاهر می شود. با این حال ، می توانید فایل این بروزرسانی را به صورت دستی از طریق پیوند زیر نصب کنید. پس از چشمک زدن این فایل ، یک بروزرسانی جدید بر روی گوشی شما نصب می شود. توجه داشته باشید که تلفن شما باید یکی از دستگاه های سری Galaxy S21 باشد.

📥📥 بارگیری بروزرسانی امنیتی Galaxy S21 اکتبر Galaxy S21

نظر شما در مورد این به روز رسانی سریع امنیتی از سوی سامسونگ چیست؟ آیا گوشی شما نیز این به روزرسانی را دریافت کرده است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا