اخبار فناوری

سری 13 شیائومی با حاشیه های باریک LTPO + صفحه نمایش 2K معرفی می شود

شیائومی هنوز سری 12T را در بازارهای جهانی عرضه نکرده است، اما شایعاتی در مورد سری 13 پرچمداران این شرکت به گوش می رسد. گزارش اخیر حاکی از آن است که این خانواده دارای یک باتری تک سلولی 100 واتی با شارژ فوق سریع، تراشه شارژ داخلی و شارژ بی سیم 50 واتی خواهند بود.علاوه بر این، شیائومی 13 به صفحه نمایش با وضوح 2K با فناوری LTPO و حتی فریم های باریک تر مجهز خواهد شد.

سری 13 شیائومی

به گفته افشاگر معروف چینی، ایستگاه چت دیجیتالمدل استاندارد شیائومی 13 دارای صفحه نمایش تخت استاندارد با وضوح 1080P است، در حالی که شیائومی 13 پرو رده بالا می تواند صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K، فناوری LTPO+ E6 داشته باشد. هر دو دستگاه دارای سوراخ مرکزی نمایشگر مشابه پرچمداران قبلی این شرکت خواهند بود.

علاوه بر این، افشاگر فاش کرد که شیائومی دستگاه‌ها را با استفاده از یک فرآیند تولید جدید می‌سازد که به باریک نگه داشتن حاشیه‌ها کمک می‌کند. گفته می شود که این شرکت از فرآیند COP استفاده می کند که شامل خم کردن بخشی از صفحه نمایش برای کاهش حاشیه ها می شود. شیائومی قبلا از این فرآیند در گوشی هوشمند Civi 1S استفاده کرده بود.

سری 13 شیائومی

سری 13 شیائومی

شایعه شده است که خانواده شیائومی 13 دارای باتری تک سلولی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی است. علاوه بر این، این سری از تراشه داخلی Surge P1 این شرکت برای مدیریت انرژی استفاده می کند.

طبق گزارش های قبلی، سری بعدی از پردازنده معرفی نشده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد. همچنین، احتمالاً مدل هایی مانند امسال با تراشه Dimension مدیاتک وجود نخواهد داشت. انتظار می رود گوشی های سری 13 شیائومی دارای صفحه نمایش 2K با وضوح بالا باشند که از نرخ رفرش 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند.

همانطور که گفته شد این سری ممکن است شامل دو دستگاه شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باشد و ممکن است در آبان ماه سال جاری نیز معرفی و عرضه شوند.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی و مشخصات احتمالی آنها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا