اخبار فناوری

تبلت جدید اوپو با نام Oppo Pad 2 رویت شد

بسیاری از طرفداران وان پلاس منتظر نسل اول تبلت اندرویدی این برند هستند. می دانیم که این تبلت احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری تبلت Oppo Pad خواهد بود. با مشاهده تبلت جدید Oppo به نام Oppo Pad 2 در گزارش های جدید، به نظر می رسد تصمیم برای طرفداران تبلت OnePlus سخت خواهد بود. از آنجا که نسل بعدی دستگاهی که تبلت آنها بر اساس آن ساخته شده است ممکن است به زودی عرضه شود.

تبلت Oppo Pad 2

گزارش های جدید حاکی از آن است که تبلت پرچمدار نسل دوم OPPO می تواند دارای همان شاسی فلزی 11 اینچی و دوربین اصلی دایره ای شکل تبلت Dell XPS 13 9315 باشد. این طراحی دوربین قبلاً در تیزر تبلت رسمی OnePlus دیده شده است.

تبلت وان پلاس

OnePlus Pad – به طراحی دوربین توجه کنید

به این ترتیب، نه تنها یکی از این زیرمجموعه های BBK Electronics می تواند طرح را از آن یکی قرض بگیرد، بلکه حتی می تواند آن را حذف کند!

انتظار می رود تبلت «OPPO Pad 2» از چیپست بهتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار باشد سایز 9000 تراشه ای که برای نمایشگر با وضوح بالا با نرخ تازه سازی 144 هرتز مناسب است.

باتری 9500 میلی آمپر ساعتی آن می تواند فناوری شارژ سریع 67 واتی را ارائه دهد که قدرت خوبی برای یک تبلت است.

با این مشخصات باید گفت که تبلت اوپو پد 2 ممکن است شانس بیشتری برای رقابت با سایر رقبای فرضی مانند سری پد 6 شیائومی داشته باشد.

البته این دستگاه احتمالا برای بازار چین در نظر گرفته شده است و برای داشتن نسخه ای برای بازار جهانی شاید باید به سراغ نسل جدید تبلت های وان پلاس رفت.

نظر شما در مورد عملکرد برندهای چینی در بازار تبلت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا