اخبار فناوری

رسمی: سری شیائومی ۱۴ با همکاری leica اوایل آبان رونمایی می‌شود

در جولای ۲۰۲۲، شیائومی تایید کرد که با لایکا همکاری کرده است تا تجربه عکاسی بهتری را در گوشی پرچمدار خود ارائه کند. تلفن های هوشمند شیائومی ۱۲ اس اولترا، شیائومی ۱۳، ۱۳ پرو، ۱۳ اولترا و سری T همگی به دوربین های بهینه شده توسط لایکا مجهز هستند. امروز، این شرکت رسماً تایید کرد که دوربین سری شیائومی ۱۴ نیز با همکاری لایکا توسعه یافته است. هم اکنون می‌دانیم که این سری از تلفن های هوشمند در ماه جاری میلادی (اواخر مهر یا اوایل آبان) معرفی خواهند شد.

احتمالا سری شیائومی ۱۴ پس از رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و در اواخر اکتبر معرفی می‌شود

پست ویبو امروز شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت با لایکا برای سیستم اپتیکال نوآورانه همکاری کرده است. لنز Summilux لایکا، بهترین لنز موجود در حوزه عکاسی موبایل تا به امروز است. هدف این مشارکت ارائه گوشی هایی با توانایی‌ های بی‌نظیر و دقیق در موقعیت‌ها و سناریوهای مختلف به همراه تضمین بهترین عملکرد در هر زمان است. دیروز گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سری Xiaomi 14 از لنز های Summilux لایکا برخوردار خواهد بود. امروز، این موضوع به طور رسمی از سوی شیائومی تأیید شده است.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

تأیید شده است که سری شیائومی ۱۴ در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) در چین معرفی خواهد شد. پوستر منتشر شده اما به تاریخ دقیق اشاره ای نمی‌کند. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این شرکت شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو را در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) رونمایی خواهد کرد. و همچنین گزارش هایی مبنی بر معرفی این دستگاه‌ها در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه) وجود دارد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که تاریخ دقیق رونمایی گوشی های پرچمدار آینده شیائومی در هفته آینده مشخص شود. هفته آینده، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در اجلاس Snapdragon 2023 کوالکام معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که تاریخ دقیق رونمایی سری شیائومی ۱۴ پس از معرفی تراشه پرچمدار آینده کوالکام مشخص خواهد شد. Xiaomi 14 Ultra نیز بخشی از سری ۱۴ است، اما بعید است در سال جاری میلادی معرفی شود. گزارش ها ادعا می کنند که شیائومی قصد دارد آن را در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ معرفی کند.

مشخصات کامل شیائومی ۱۴ پیش از رونمایی فاش شد

نظر شما درباره گوشی های پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/19/%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-leica-%D8%A7%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A2%D8%A8/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا