اخبار فناوری

ردمی K70 و K70 Pro با نمایشگر ۴,۰۰۰ نیتی و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی معرفی شدند

شیائومی با برگزاری رویدادی در کشور چین، از محصولات جدید خود با برند Redmi رونمایی کرد. این محصولات جدید شامل گوشی های هوشمند، لپ تاپ، ساعت هوشمند، ایرفون TWS و… می‌شود. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات تلفن های هوشمند تازه معرفی شده ردمی K70 و K70 Pro بیندازیم.

ردمی K70 و K70 Pro از نمایشگر و طراحی مشابهی برخوردارند

سری Redmi K70 شامل یک مدل استاندارد، مدل پرو و K70e می‌شود. با طراحی شروع می‌کنیم. ردمی کی ۷۰ از زبان طراحی جدید به همراه ماژول دوربین مستطیلی شکل و فریم جعبه‌ای فلزی برخوردار است. این تلفن هوشمند و نسخه پرو دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED C8 ساخت کمپانی TCL هستند.

نمایشگر این دو دستگاه وضوح 2K داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را به همراه حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحات نمایش از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۳,۸۴۰ هرتز بهره می‌برند. یک پانچ هول کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر این دو دستگاه دیده می‌شود. این گوشی های هوشمند از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز شده اند.

خلاصه ای از مشخصات ردمی کی ۷۰

سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi K70 و Redmi K70 Pro دیده می‌شود. این دو گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 اینچی هستند. دوربین اصلی به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است.

ردمی K70 استاندارد از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اما مدل Pro به دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابر، و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی این تلفن های هوشمند نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

Redmi K70 Pro

ردمی کی ۷۰ و ردمی کی ۷۰ پرو از تراشه های کوالکام بهره می‌برند

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی کی ۷۰ پرو را تامین می‌کند. در سوی دیگر ردمی کی ۷۰ قرار دارد که از تراشه اسنپدراگون نسل ۲ بهره می‌برد. این دو گوشی هوشمند حداکثر از ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4 برخوردارند. باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای Redmi K70 و K70 Pro در نظر گرفته شده است.

مطابق با گزارش منبع، این گوشی های هوشمند جدید ردمی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS بهره می‌برند. از دیگر ویژگی های این دو گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از فرستنده مادون قرمز، USB-C، WiFi-7، NFC، بلوتوث ۵.۴ و موتور خطی X-Axis اشاره کرد.

خلاصه ای از مشخصات ردمی کی ۷۰ پرو

قیمت Redmi K70 و K70 Pro 

ردمی K70 و K70 Pro در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یخچالی، آبی و بنفش روشن ارائه می‌شوند. قیمت پیکربندی های مختلف نسخه استاندارد به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۳۵۲ دلار

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: معادل ۳۸۱ دلار

۳- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۲۳ دلار

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت: معادل ۵۷۹ دلار

قیمت پیکربندی های مختلف ردمی K70 Pro نیز به شرح زیر است:

۱- گزینه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: معادل ۴۶۵ دلار

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: معادل ۵۰۸ دلار

۳- گزینه ۲۴ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: معادل ۶۲۱ دلار

ردمی K60 Ultra با تراشه Dimensity 9200+ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند جدید ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/29/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k70-%D9%88-k70-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%DB%B4%DB%B0%DB%B0%DB%B0-%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا