اخبار فناوری

ردمی K70E با دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی شد: شروع قیمت چین از ۲۸۲ دلار

در کنار ردمی کی ۷۰ و کی ۷۰ پرو، شیائومی از گوشی هوشمند ردمی K70E نیز در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه تا حد زیادی طراحیِ شبیه به مدل هایِ استاندارد و پرو دارد. اما تفاوت مهم، استفاده از پلاستیک در ساخت فریم Redmi K70E است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم.

ردمی K70E از باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره‌مند است

گوشی Redmi K70E دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر دارای توانایی تولید حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت و برخورداری از HDR پویا با افزایش روشنایی ۸ برابر به همراه تاچ سمپلینگ ریت ۲.۱۶۰ هرتزی است.

نمایشگر Redmi K70E دارای دقت رنگ استثنایی و قابلیت‌های محافظت از چشم است، و با دلتا E تقریباً ۰.۴۳ و JNCN حدود ۰.۳۱ به معیارهای چشمگیری دست می‌یابد. این صفحه نمایش توانایی کاهش نور آبی سخت افزاری را داشته و از فناوری نوردهی PWM با فرکانس بالای ۱,۹۲۰ هرتز برخوردار است.

نمایشگر این دستگاه ویژگی‌های محافظت از چشم مبتنی بر سخت‌افزار و نرم‌افزار را ترکیب کرده که منجر به شناسایی و گواهی آن با رتبه S++ برای سلامت سیستم بینایی می‌شود.

Redmi K70E

تراشه به کار گرفته شده در Redmi K70E، مدیاتک Dimensity 8300-Ultra است. این چیپست بر اساس فرآیند ۴ نانومتری کمپانی TSMC تولید شده است. گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 است. این چیپست، بسیاری از ویژگی های جدید هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند جدید ردمی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS بهره می‌برد. این محصول دارای سیستم خنک کننده VC از جنس استنلس استیل با مساحت ۵,۰۰۰ میلی‌متر مربع است که از مواد گرافیتی با رسانایی حرارتی چشمگیر 1500W/mK استفاده می‌کند.

به سراغ بخش دوربین می‌رویم. سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi K70E دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور OV64B به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین های دیگر نیز از نوع اولترا واید و ماکرو هستند که به ترتیب وضوح ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برخوردار است. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. این باتری توسط آداپتور ۹۰ واتی شارژ خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای الگوریتم Sea Star شیائومی است که پس از ۱,۰۰۰ چرخه بیش از ۹۰ درصد از سلامت باتری را حفظ می‌کند. شیائومی سعی می‌کند که با افزایش عمر باتری، نیاز به تعویض آن را کاهش دهد.

نگاهی به مشخصات ردمی کی ۷۰ ای

این گوشی هوشمند علیرغم تمام مشخصات جذاب و باتری پرظرفیتی که دارد، ضخامت آن تنها ۸,۰۵ میلی‌متر است. وزن این دستگاه نیز ۱۹۸ گرم است. از دیگر ویژگی های Redmi K70E می‌توان به برخورداری از اسپیکر های دوگانه استریو، NFC و موتور خطی محور X اشاره کرد.

قیمت Redmi K70E 

ردمی K70E در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت این دستگاه با قیمت معادل ۲۸۲ دلار عرضه می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی آن قیمتی معادل ۳۱۰ دلار دارد. و نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۳۶۶ دلار قابل تهیه خواهد بود. هم اکنون فروش این تلفن هوشمند آغاز شده است.

بنچمارک Antutu مدیاتک Dimensity 8300 Ultra روی ردمی K70E شیائومی از ۱.۵ میلیون گذشت

نظر شما درباره Redmi K70E چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/29/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k70e-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%DB%B8%DB%B3%DB%B0%DB%B0-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا