اخبار فناوری

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Nothing Phone 1 منتشر شد

برند ناتینگ رابط کاربری Nothing OS 2.0 خود را در ماه جولای منتشر کرد که ویژگی‌های جدید، عملکرد بهبودیافته و سفارشی‌سازی‌های بیشتر را به‌همراه داشت. درحالی‌که این به‌روزرسانی از ابتدا برای گوشی Nothing Phone 2 ارائه شده بود، کاربران Phone 1 مجبور بودند مدت بیشتری برای دریافت آن صبر کنند. حال، ناتینگ امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که شروع به انتشار آپدیت Nothing OS 2.0 برای Nothing Phone 1 خود کرده است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده برای همه کاربران این گوشی هوشمند در دسترس قرار گیرد.

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Nothing Phone 1

توجه داشته باشید که این نسخه از رابط کاربری جدید ناتینگ کماکان مبتنی‌بر اندروید 13 است. Phone (1) در ابتدا با اندروید 12 عرضه شد و سپس اندروید 13 را با Nothing OS 1.5 دریافت کرد. درحال‌حاضر، رابط کاربری آینده Nothing مبتنی‌بر اندروید 14 در نسخه بتا قرار دارد.

حجم آپدیت Nothing OS 2.0 کمتر از یک گیگابایت است که با توجه به اینکه رابط کاربری ناتینگ به‌عنوان یک پوسته سبک و شبیه به اندروید خالص شناخته می‌شود، تعجب‌آور نیست. این نسخه به‌صورت پیش‌فرض با Phone (2) ارائه شد و اکنون دارندگان Phone (1) نیز می‌توانند با نصب آن، از امکانات نسخه جدید در گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

سفارشی‌سازی تمرکز اصلی Nothing OS 2.0 است. طراحی ویجت‌های Nothing اکنون به‌روزرسانی شده است و لانچر آن نیز اکنون دارای یک طرح‌بندی شبکه‌ای اصلاح‌شده است که به شما امکان می‌دهد آیکون‌ها را پنهان کنید و پوشه‌ها نیز قابل تنظیم هستند. همچنین اگر به سبک اختصاصی ناتینگ علاقه دارید، یک بسته آیکون تک رنگ نیز در دسترس است.

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Nothing Phone 1

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Nothing Phone 1

رابط Glyph اکنون در نسخه 2.0 خود بوده و همچنین دو ویژگی جدید را به‌همراه دارد. ابتدا، Essential Notifications به مخاطبین و برنامه‌های منتخب اجازه می‌دهد تا یک اعلان دائمی بگذارند. دوم، Glyph Torch را می‌توان به‌عنوان یک چراغ‌قوه استفاده کرد؛ برای این منظور کافیست دکمه Torch را در قسمت اعلان‌ها به مدت طولانی فشار دهید.

Nothing OS 2.0 همچنین ویژگی‌های مفید دیگری را در قسمت برنامه‌ها به ارمغان می‌آورد. Cloned Apps به شما امکان می‌دهد از چندین حساب در برنامه‌هایی استفاده کنید که به‌طور بومی از قابلیت چندین اکانت پشتیبانی نمی‌کنند. App Locker نیز به شما امکان می‌دهد برنامه‌های حساس را پشت احراز هویت بیومتریک پنهان کنید.

اگر هنوز نسخه جدید Nothing OS 2.0 را دریافت نکرده‌اید، برای بررسی دستی به قسمت Settings, System, System Update بروید. بااین‌حال، امکان دارد ارائه آپدیت برای تمامی کاربران کمی طول بکشد و انتظار می‌رود طی روزهای آینده در سراسر جهان در دسترس قرار گیرد.

نظر شما درباره آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Nothing Phone 1 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/29/%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-nothing-os-2-0-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-nothing-phone-1-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا