اخبار فناوری

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در ماه جاری میلادی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

رسماً تأیید شد که سری Redmi Note 13 در ما جاری میلادی معرفی خواهد شد. جدیدترین پوستر منتشر شده از سوی این برند، ویژگی های کلیدی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را نشان می‌دهد. این پوستر تایید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور با همکاری مشترک میان سامسونگ، ردمی و مدیاتک توسعه یافته است.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا در راه است

گفته می‌شود که سری Redmi Note 13 حداقل شامل سه نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس خواهد بود. پوستر منتشر شده اما به طور خاص، ویژگی های کلیدی Note 13 Pro Plus را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده ردمی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 Discovery Edition سامسونگ برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. این سنسور دارای اندازه 1/1.4 اینچی است. طبق گزارشات منتشر شده، احتمالا نسخه پرو این سری از گوشی های ردمی نیز از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. Lu Weibeing، مدیر کل Redmi، تاکید کرد که این سری، یک بار دیگر محدودیت قابلیت‌ های عکسبرداری گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه را کاهش خواهد داد.

پوستر منتشر شده است از سوی ردمی

مطابق با گزارش Gizmochina، برای دستیابی به این هدف، ردمی همکاری نزدیکی با مدیاتک داشته و بهینه‌سازی های مشترکی را انجام داده اند تا بتوانند قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را افزایش دهند. با ادغام فناوری‌های عکسبرداری شیائومی، مانند ماژول های «ادراک بیونیک» و «فیوژن اپتیک»، گوشی های Note 13 آماده ارائه یک تجربه عکاسی عالی است. پوستر منتشر شده از سوی ردمی نشان می‌دهد که نوت ۱۳ پرو پلاس اولین دستگاهی خواهد بود که به تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مجهز می‌شود. این تراشه جدید مدیاتک دارای ۲ هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A510 است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G610 و پردازنده هوش مصنوعی APU 650 برخوردار است.

گواهی TENAA ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس مشخصات این گوشی ها را فاش کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/11/%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا