اخبار فناوری

دو ایرپادز ۴ در سال ۲۰۲۴ و یک ایرپادز پرو در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد

اپل با حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از آیفون ۷ به بعد، بازار بزرگی برای ایربادزهای خود ایجاد کرد. این محصولات که با نام تجاری AirPods عرضه می‌شوند احتمالا در آینده نزدیک به روز می شوند. به تازگی گزارشی به ما می گوید که دو ایرپادز ۴ در سال ۲۰۲۴ و یک ایرپادز پرو در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

ایرپادز ۴ و ایرپادز پرو جدید

جدیدترین گزارش مارک گورمن از بلومبرگ به جزئیات نقشه راه اپل برای دسته محصولات صوتی AirPods پرداخته است. به گفته وی، اپل دو مدل جدید ایرپاد را در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد که پایین‌تر از ایرپاد ۲ فعلی با USB-C قرار خواهند گرفت.

هر دو مدل ایرپاد نسل چهارم نامیده می شوند و ظاهرا طراحی باز به مانند ایرپاد ۳ خواهند داشت اما با پایه‌های کوتاه‌تر همراهند. مدل گران‌تر دارای قابلیت حذف نویز فعال است.

گورمن حدس می‌زند که اپل از فروش ایرپاد ۳ راضی نیست، زیرا اکثر مردم ایرپاد ۲ ارزان‌تر را خریداری می‌کنند. عرضه دو مدل جدید USB-C در سال 2024 برای جایگزینی ایرپادز 3 و 2 این مشکل را برطرف می‌کند.

پس از عرضه این مدل‌ها، AirPods 2 Pro با کیس دارای USB-C به لطف طراحی ایزوله بهتر با نوک گوش قابل تغییر، به عنوان ایربادز پرچمدار اپل راه را ادامه خواهد داد. این گزارش به ایرپاد پرو بعدی – نسل سوم – نیز اشاره می‌کند که در سال 2025 عرضه خواهد شد، اما جزئیات زیادی درباره آن ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادزهای جدید اپل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/26/%D8%AF%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%DB%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4-%D9%88-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D9%BE%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا