اخبار فناوری

تصاویر گوگل پیکسل واچ قبل از انتشار رسمی منتشر شد!

به جرات می توان گفت که یکی از مورد انتظارترین ساعت های هوشمند تا به امروز، ساعت گوگل پیکسل است. این ساعت هوشمند احتمالا دارای ویژگی های بسیار مهمی خواهد بود. اما اکنون می بینیم که تصاویر گوگل پیکسل واچ قبل از انتشار رسمی منتشر شده است. با مایفون مگ با من بودن.

تصاویر گوگل پیکسل واچ لو رفت

با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی عرضه Google Pixel Watch، شایعات در مورد اولین ساعت هوشمند گوگل به طرز چشمگیری افزایش یافته است. Mountain View (گوگل) به تازگی وب سایت خود را به روز کرده تا راه را برای ساعت هوشمند خود هموار کند و این شرکت همچنین یک علامت تجاری برای نام ساعت خود به ثبت رسانده است. اما مهمتر از آن، تصاویر پیکسل واچ گوگل اکنون برای اولین بار مشاهده می شوند.

این تصاویر ظاهرا مربوط به نمونه اولیه پیکسل واچ است که توسط کارمندان گوگل استفاده شده است. شخصی ساعت پیکسل را در رستورانی در ایالات متحده پیدا کرد که ظاهراً توسط کارمندانی رها شده بود که ممکن است آن را برای آزمایش برده باشند. فردی که در آنجا حضور داشت چندین تصویر از این ساعت هوشمند را برای اندروید سنترال ارسال کرد.

این تصاویر از شایعات و تصاویر قبلی به بیرون درز کرده است و یک ساعت دایره ای شکل با نمایشگری تقریباً بدون حاشیه را نشان می دهد که از پشت آن امتداد دارد. همچنین یک تاج نقره ای و یک دکمه تبلت مانند در کنار آن وجود دارد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که ساعت ممکن است دو دکمه داشته باشد، از جمله یکی برای احضار دستیار صوتی. همانطور که 9to5Google قبلاً اشاره کرده است، تصاویر این ساعت هوشمند به خوبی با مدل های دارای رابط کاربری Wear OS 3 سازگار است.

یک سوراخ زیر تاج وجود دارد که می تواند برای میکروفون یا ارتفاع سنج باشد. بوت های پایین دارای دو بریدگی برای دسترسی آسان تر به فرت های بالایی هستند و بوت های پایین دارای دو برش برای دسترسی آسان تر به فرت های بالایی هستند. در بالای دستگاه نیز یک پورت تشخیصی تعبیه شده است، اما از آنجایی که این دستگاه یک ساعت پیکسلی برای مقاصد آزمایشی است، ممکن است این پورت در محصول نهایی قابل مشاهده نباشد.

گفتن در مورد تجربه Pixel Watch با Wear OS 3 سخت است، زیرا شخصی که نمونه اولیه دستگاه را پیدا کرد گفت که نمی تواند از صفحه نمایشی که رمز عبور را نشان می دهد عبور کند. Google (در تصویر نشان داده شده است). آنها همچنین توانستند بند دستگاه را نگه دارند و به نظر می رسد که این بند مستقیماً به قاب وصل می شود و از مواد ژلاتینی و انعطاف پذیر ساخته شده است (مثل نوارهای ورزشی اپل واچ). به نظر می رسد این یک بند انحصاری است و خریداران ممکن است به بندهایی که توسط خود گوگل ساخته شده محدود شوند.

مطابق با PhoneArenaظاهراً کارمندان Google جعبه‌ای برای ساعت حمل می‌کردند و روی آن یادداشتی روی آن نوشته شده بود: این دستگاه تحت قوانین کمیسیون ارتباطات فدرال و صنعت کانادا مجاز نیست و برای مطابقت با آنها (مقررات اتحادیه اروپا) آزمایش نشده است و علاوه بر این، این دستگاه فقط برای آزمایش و توسعه داخلی در نظر گرفته شده است.

پیش از این شایعه شده بود، این ساعت از تراشه ای ساخته شده توسط سامسونگ استفاده می کند و می تواند فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی را ارائه دهد که می تواند آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2022 تبدیل کند. شایعات حاکی از آن است که گوگل می تواند ماه آینده در کنفرانس I/O در کنار این ساعت آن را معرفی کند. پیکسل 6a. نظر شما در این مورد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا