اخبار فناوری

دوربین زوم گلکسی اس ۲۴ اولترا وضوح ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت

قرار است که گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ در ژانویه سال ۲۰۲۴ معرفی شوند. هم اکنون، ما شاهد فاش شدن انبوهی از جزئیات سخت افزاری آن ها هستیم. طبق معمول، نسخه اولترا در کانون توجه قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی برای دوربین اصلی خود استفاده کند. هم اکنون، ادعا شده که دوربین زوم گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ به جای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، از سنسوری با وضوح ۴۸ مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا از دوربین زوم ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار نخواهد بود

یک افشاگر اطلاعات به نام hyacokr_itnyang، که البته حسابش دیگر در Twitter/X مشاهده نمی‌شود، ادعا کرده که دوربین زوم گلکسی اس ۲۴ اولترا به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این دوربین، حداکثر زوم ۵ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این منبع گفت که سامسونگ در ابتدا قصد داشت از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر استفاده کند، اما به دلیل نگرانی در مورد کیفیت تصویر، از این تصمیم منصرف شد.

پست hyacokr_itnyang

البته، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe ادعا می‌کند که Galaxy S24 Ultra دارای دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. گفته می‌شود که این سنسور اندازه 1/2.52 اینچی داشته و از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی 1/3.52 اینچی استفاده شده در اس ۲۳ اولترا، بزرگ‌تر است. این افشاگر اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید ISOCELL HP2SX برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. این سنسور در واقع نسخه بهینه شده ISOCELL HP2 است که در Galaxy S23 Ultra به کار گرفته شده بود. گفته می‌شود که این سنسور جدید سامسونگ دارای پیکسل های ۰.۷ میکرومتری خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ با دوربین زوم 5X اپتیکال ارائه خواهد شد؟

گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴ اولترا بهبود های سخت افزاری دیگری نیز خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند برای اولین بار از فریم تیتانیومی و صفحه نمایش OLED روشن تری برخوردار باشد. این دستگاه از تراشه سریع‌تری نسبت به نسل قبل استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند از Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 برخوردار خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/09/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%88%D9%85-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%AD-%DB%B4%DB%B8-%D9%85%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا