اخبار فناوری

خرید سی پی فوری یا زمان‌بر؛ کدام بهتر است؟

اگر یک گیمر حرفه‌ای در بازی کالاف دیوتی باشید، حتما می‌دانید که برای خرید سلاح، وارد شدن به مراحل خاص بازی و پیشی گرفتن از رقبا در این برنامه حرفه‌ای، باید مقدار مناسبی ارز درون برنامه‌ای داشته باشید که سی پی نام دارد. خرید سی پی به هر فردی که می‌خواهد در این بازی از رقبای خودش جلو بزند و به نوعی هر روز شاهد پیشرفت خود در بازی باشد، توصیه می‌شود. اما شاید سوال اصلی بسیاری از افرادی که قصد خرید cp برای پنل خود در بازی کالاف دیوتی را دارند، این باشد که خرید سی پی ارزان (زمان‌بر) بهتر است یا سی پی فوری؟ برای اینکه دقیق‌تر با تفاوت‌های این دو نوع سی پی آشنا شوید این مقاله را تا انتها بخوانید.

سی پی فوری چیست؟

قبل از خرید سی پی باید بدانید که انواع سی پی چیستند و هر کدام مناسب چه افرادی‌اند؟ یکی از انواع سی پی‌های موجود در بازار که احتمالا زیاد در مورد آن‌ها شنیده‌اید؛ سی پی فوری است. سی پی فوری در واقع همان ارز درون برنامه‌ای است که به صفحه شما در بازی کالاف دیوتی ارسال می‌شود و می‌توانید به سرعت آن را خرج کنید.

در واقع پس از خرید سی پی فوری در عرض 30 دقیقه الی 1 ساعت هر تعداد سی پی که خریداری کرده‌اید را در پنل خودتان در بازی کالاف دیوتی دریافت می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را خرج کنید. به همین خاطر است که به این نوع سی پی، سی پی فوری گفته می‌شود. فراموش نکنید که با توجه به فوری بودن این سی پی‌ها، شما باید خیلی سریع آن‌ها را خرج کنید؛ پس فرصت کمتری برای خرج کردن آن‌ها خواهید داشت و باید از قبل برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید.

سی پی ارزان یا زمان‌بر چیست؟

نوع دیگری از سی پی که در مراکز فروش سی پی به فروش می‌رود، سی پی ارزان یا زمان‌بر است. همانطور که از نام این نوع سی پی مشخص است، آن‌ها در عرض زمان طولانی‌تری به پنل شما در بازی کالاف دیوتی ارسال می‌شوند و این بدین معنی است که باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا سفارش شما پس از خرید سی پی تکمیل شود.

سی پی‌های زمان‌بر به دلیل اینکه به صورت فوری به پنل شما ارسال نمی‌شوند، قیمت مناسب‌تری نسبت به سی پی‌های فوری دارند. به همین خاطر است که به آن‌ها سی پی ارزان نیز گفته می‌شود. بسته به تعداد سی پی ارزانی که خریداری می‌کنید، بین 12 ساعت تا 72 ساعت زمان لازم است تا این سی پی‌ها به پنل شما در بازی کالاف دیوتی ارسال شوند.

خرید سی پی با بهترین کیفیت

خرید سی پی با بهترین کیفیت

سی پی ارزان بهتر است یا فوری؟

از نظر کیفیت و کارایی، سی پی ارزان و فوری کاملا با یکدیگر مشابه هستند. در واقع شما همان کارهایی که می‌توانید با سی پی فوری انجام دهید را می‌توانید با سی پی زمان‌بر نیز انجام دهید و هیچ تفاوت خاصی وجود ندارد؛ اما موضوع اصلی اینجاست که کدام یک از این سی پی‌ها انتخاب بهتری هستند؟ هیچ پاسخ واضحی به این سوال وجود ندارد؛ چون هر یک از افراد باید با توجه به هدف خودشان بهترین سی پی را خریداری کنند. با این حال برای اینکه بتوانیم پاسخ دقیق‌تری به این سوال بدهیم، متقاضیان خرید سی پی را به دو دسته تقسیم‌بندی می‌کنیم.

  1. 1- افرادی که قصد خرید سی پی دارند، ولی عجله‌ای برای این کار ندارند.
  2. 2- افرادی که قصد خرید سی پی دارند، ولی باید خیلی فوری سی پی دریافت کنند.

دسته اول از افرادی که با هدف خرید سی پی به مراکز فروش سی پی مراجعه می‌کنند، می‌توانند برای کاهش هزینه‌های خودشان هم که شده اقدام به خرید سی پی ارزان کنند. در واقع هیچ لزومی وجود ندارد که این افراد اقدام به خرید سی پی فوری کنند، چون با همان هزینه‌ای که برای خرید CP فوری می‌کنند، می‌توانند تعداد بیشتری سی پی را در زمان طولانی‌تر دریافت نمایند. این موضوع هم باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود و هم امکان دسترسی بیشتر به تعداد سی پی‌ها را فراهم خواهد کرد.

دسته دوم از افرادی که باید خیلی سریع تعداد بالایی سی پی را در حساب کاربری خودشان دریافت کنند، بهتر است که اقدام به خرید سی پی فوری کنند. در این صورت در عرض 30 دقیقه تا 1 ساعت می‌توانند تمامی سی پی‌های خریداری شده خودشان را در پنل مشاهده نمایند.

خرید سی پی زمان‌بر و فوری با بهترین کیفیت از لینتا گیم

خرید سی پی زمان‌بر و فوری با بهترین کیفیت از لینتا گیم

خرید سی پی زمان‌بر و فوری با بهترین کیفیت از لینتا گیم

امروزه بسیاری از مجموعه‌ها در حوزه فروش سی پی زمان‌بر و فوری فعالیت می‌کنند؛ اما مشتریان نمی‌توانند برای خرید سی پی به همراه این مجموعه‌ها اعتماد کنند. وجود پشتیبانی حرفه‌ای پس از فروش، اطلاع رسانی حرفه‌ای، فراهم کردن امکان ثبت سفارش سی پی با تعداد متفاوت و … از جمله مواردی هستند که باید برای خرید سی پی به آن‌ها توجه داشته باشید. تعداد محدودی از مجموعه‌های فروشنده سی پی این خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

لینتا گیم، مرجع فروش سی پی فوری و ارزان است که امکان خرید بهترین سی پی‌ها را با قیمت مناسب به مشتریان می‌دهد. در صورتی که قصد خرید سی پی با قیمت ارزان (به صورت زمان‌بر) و خرید سی پی به صورت فوری را دارید، می‌توانید از مجموعه لینتا گیم کمک بگیرید. این مجموعه بهترین خدمات را در کنار اطلاع رسانی دقیق مرحله به مرحله به مشتریان ارائه می‌کند. همچنین قیمت هر یک از انواع سی پی‌های فوری و ارزان در این مجموعه با توجه به کیفیت بالای سی پی‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/10/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%9B-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7/

Updated: 2024-02-17 09:38:41

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا