اخبار فناوری

مشخصات وان پلاس Ace 3 Pro فاش شد: ۲۴ گیگابایت رم و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری

وان پلاس ۱۲ و 12R، گوشی های پرچمدار این برند برای نیمه ابتدایی سال جاری میلادی هستند. OnePlus 12R با نام Ace 3 در بازار چین عرضه شده است. انتظار می‌رود که این شرکت برای نیمه دوم سال از دو گوشی پرچمدار جدید رونمایی کند. هم اکنون مشخصات جدیدی از وان پلاس Ace 3 Pro به بیرون درز کرده است.

احتمالا وان پلاس Ace 3 Pro تا اواخر شهریور معرفی خواهد شد

طبق اطلاعات فاش شده جدید، OnePlus Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش OLED 8T S1 ساخت BOE با فناوری LTPO است. این نمایشگر وضوح 1.5K داشته و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت را خواهد داشت. این تلفن هوشمند دارای فریم فلزی بوده و قاب پشتی نیز از جنس شیشه است.

پست Digital Chat Station

مشخصات بیشتری از وان پلاس Ace 3 Pro به بیرون درز کرده است. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه دارای ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony LYT800 برای دوربین اصلی برخوردار خواهد بود. افشاگر قابل اعتماد اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، ادعا می‌کند که OnePlus Ace 3 Pro در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (بازه زمانی اواسط تیر تا اواخر شهریور) رونمایی می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده وان پلاس از یک صفحه نمایش OLED جدید ساخت BOE برخوردار باشد. سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و از نوع اولتراسونیک خواهد بود. گزارش های اخیر نشان داده‌اند که طراحی قاب پشتی این دستگاه از متفاوت از نسل قبل است.

وان پلاس 12 و 12R به صورت جهانی عرضه شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/30/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-3-pro-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B4-%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%85/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا