اخبار فناوری

خداحافظی دیگر با نوکیا: گوشی‌های هوشمند جدید تنها با برند HMD عرضه خواهند شد

برند Human Mobile Devices یا HMD Global که درحال‌حاضر به‌عنوان مالک نوکیا شناخته می‌شود، به‌زودی فروش دستگاه‌های هوشمند خود بدون برند نوکیا را آغاز خواهد کرد که به‌معنای خداحافظی با گوشی‌های هوشمند Nokia است. این خبر توسط HMD به‌اشتراک گذاشته شده و این شرکت همچنین درحال تغییر سبد محصولات آینده خود است. محصولات جدید این برند شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و هدفون‌های بی‌سیم می‌شوند که شایعات حاکی از آن است که ممکن است اولین گوشی‌های هوشمند با برند HMD را در MWC Barcelona که در تاریخ 26 تا 29 فوریه (7 تا 10 اسفند) برگزار می‌شود، ببینیم.

تغییر نام NokiaMobile به HMD و خداحافظی با گوشی هوشمند نوکیا

اگر شما متولد دهه 60 شمسی باشید، احتمالا اولین گوشی شما نوکیا بوده است. بااین‌حال، برند فنلاندی Nokia Corporation به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمندی تولید نمی‌کند، اما نام نوکیا ازطریق مشارکت با HMD Global به قوت خود باقی می‌ماند.

خداحافظی با گوشی های هوشمند نوکیا

خداحافظی با گوشی های هوشمند نوکیا

شما نمی‌توانید از نوستالژی برای فروش یک گوشی موبایل استفاده کنید و به‌نظر می رسد HMD Global متوجه این موضوع شده است. این شرکت قبلاً قصد خود را برای فروش گوشی‌هایی با برند غیر نوکیا اعلام کرده بود و اکنون، نام این برند به‌آرامی از سطح اینترنت پاک می‌شود.

اخیراً، اکانت NokiaMobile به HMD (Human Mobile Devices) تغییر نام داده، که به این معنی است که می‌توانیم با نوکیا خداحافظی کنیم. دوستداران برند نوکیا باید بدانند که این تغییری قابل‌توجه است. HMD با گوشی‌های جدید می‌آید و دو گوشی اول این برند نیز پیش از این توسط GSMChina فاش شده بودند. اکنون، تغییر نام اکانت‌های NokiaMobile به HMD نشانه یک تغییر مهم است. نوکیا دیگر وجود خارجی ندارد و نام جدید آن HMD است. این امر نه‌تنها در دسترس بودن محصولات جدید HMD در آینده را تأیید می‌کند، بلکه بینشی در مورد توانایی این برند نیز ارائه می‌دهد.

HMD قصد دارد گوشی‌های جدید سخت، سرگرم‌کننده، ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه را به بازار ارائه کند. درحال‌حاضر، اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های فعلی برند نوکیا تا زمانی که موجودی آن‌ها تمام شود، شامل تخفیف می‌شوند. برند نوکیا هنوز هم پیشرو جهانی در تجهیزات شبکه و مخابرات است و با بیش از 6000 حق ثبت اختراع ضروری برای 5G، یک مجوزدهنده پیشرو در زمینه فناوری تلفن همراه به‌شمار می‌رود.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/01/%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85/

Updated: 2024-02-17 09:25:39

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا