اخبار فناوری

لیست قیمت کارخانه سایپا دی 1401

با وجود افزایش غیرعادی و بسیار عجیب بازار خودرو کشور در کمتر از 2 ماه، باید گفت نیمه دوم پاییز 1401 طوفانی عجیب در بحث قیمت خودرو به وجود آمد. در این بین لیست قیمت کارخانه سایپا دی 1401 منتشر شده است که مشمول تعهدات جاری این شرکت می باشد.

لیست قیمت کارخانه سایپا دی 1401

طبق اعلام رسمی گروه خودروسازی سایپا، ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر این برند در بازار کشور تیبا باکس است. قیمت صندوقدار تیبا 1401 120 میلیون تومان است. ضمن اینکه گران ترین خودروی این برند شاهین با قیمت 344 میلیون تومان است.

لیست قیمت کامل را در تصویر زیر مشاهده می کنید که خانواده کویک بین 168 تا 288 میلیون تومان قیمت دارند:

لیست قیمت محصولات سواری سایپا - روز 1401 - قیمت کارخانه

لیست قیمت محصولات سواری سایپا – روز 1401 – قیمت کارخانه

همچنین بازه قیمتی قابل توجهی بین آثار سایپا و محصولات تجاری وجود دارد. از وانت سایپا 151 یا پراید 160 میلیون تومان تا وانت کارون 499 میلیون تومان که 1 میلیون تومان نیم میلیارد می شود. در تصویر زیر لیست قیمت کارخانه کار و تجارت سایپا دی ماه 1401 را مشاهده می کنید:

لیست قیمت محصولات کاری و تجاری سایپا - روز 1401 - قیمت کارخانه

لیست قیمت محصولات کاری و تجاری سایپا – روز 1401 – قیمت کارخانه

در حال حاضر فروش عادی محصولات سایپا ادامه ندارد. در واقع یا شما در پیشنهاد صرافی شاهین شرکت می کنید یا ما برنامه هایی داریم که نیاز به قرعه کشی دارد. پس از گذشت 4 سال از وضعیت نامشخص بازار خودرو، همچنان شرایط به همین منوال است و گویا اسب سرسخت گرانی بازار خودرو را نمی توان رام کرد.

نظر شما در مورد این قیمت ها چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا