اخبار فناوری

نام Google Pixel 7a در سایت آمازون مشاهده شد

محصولات ویژه اندروید پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به تازگی معرفی شده است. با این حال، طبق یک افشای جدید، همتای میان رده 7a آنها ممکن است زودتر از حد انتظار معرفی شود. در واقع، طبق گفته آمازون، عرضه این گوشی میان رده دور از دسترس نیست. زیرا نام پیکسل 7a از گوگل به تازگی در سایت غول فروش آنلاین مطرح شده است و آمازون اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا اعلامیه این دستگاه را دنبال کنند.

اشاره به گوشی Google Pixel 7a در آمازون

به نقل از وب سایت GSM Arena، مشخص نیست پیکسل 7a چه زمانی رونمایی می شود یا چه چیزی خواهد بود، اما باید به زودی رونمایی شود. Pixel 6a از جولای امسال وارد بازار شده است. بنابراین هنوز یک مدل نسبتاً جدید است، اما گوگل یک تراشه جدید Tensor و طراحی جدیدی برای نوار دوربین “visor” دارد، بنابراین یک گوشی با طراحی مجدد از سری “a” ممکن است در آینده نزدیک معرفی شود.

افشای جدید شامل اسکرین شات هایی است که به نظر می رسد برنامه موبایل اختصاصی آمازون و دعوت نامه هایی را به لیست پستی نشان می دهد که مشترکین را در مورد جانشین Pixel 6a در جریان قرار می دهد.

اشاره به گوشی Google Pixel 7a در آمازون

اشاره به گوشی Google Pixel 7a در آمازون

در واقع، این رویداد ظاهرا برای «خانواده Google Pixel 7a» است، اصطلاحی که به چندین مدل اشاره دارد. موردی که از زمان Pixel 4a در دو مدل 4G و 5G ندیده بودیم. با این حال، این روند ممکن است با معرفی حداقل دو مدل از سری A تغییر کند.

شاید گوگل قصد دارد گوشی میان رده آینده خود را در دو مدل پیکسل 7a و پیکسل 7a XL ارائه کند. شاید این شرکت نسخه مینی گوشی آینده خود را در نظر داشته باشد.

اکنون تنها کاری که می توان انجام داد این است که در سرویس اعلان آمازون مشترک شوید و منتظر بمانید تا این شرکت اطلاعاتی درباره پیکسل 7a فاش کند.

نظر شما در مورد لیست پیکسل 7a گوگل در آمازون چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا