اخبار فناوری

جزئیات دوربین و تراشه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اشتراک گذاشته شد

دیروز بود که ردمی اعلام کرد نسل بعدی گوشی های Note خود را در هفته آینده و در کشور چین معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این سری شامل یک نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس باشد. این برند زیرمجموعه شیائومی جزئیات نمایشگر این گوشی ها را به اشتراک گذاشته بود. هم اکنون، این کمپانی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو جزئیات دوربین و تراشه به‌کارگرفته شده در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را اعلام کرده است. این سری از تلفن های هوشمند، به عنوان جانشین سری Redmi Note 12 وارد بازار خواهند شد.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

جزئیات دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اشتراک گذاشته شده است. تأیید شده که این تلفن هوشمند دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 (با اندازه 1/1.4 اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.65) است. این محصول دارای ویژگی Smart ISO Pro بوده که به طور خودکار خروجی ISO را بسته به موقعیت تنظیم می‌کند. پوستر های منتشر شده نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند آینده ردمی از OIS و EIS برخوردار خواهد بود. پوستر دیگری نشان می‌دهد که دوربین سری Redmi Note 13 Pro از سه فاصله کانونی برخوردار بوده و زوم ۴ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند پس از فشار دادن دکمه شاتر به سرعت در ۱.۳ ثانیه عکس را ثبت می‌کنند. با این حال، باید دید که آیا این ویژگی‌ها به نسخه های استاندارد و پرو نیز خواهد آمد یا خیر.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

تأیید شده است که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را بر عهده خواهد داشت. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۴ نانومتری، تولید شده است. مطابق با گزارش Gizmochina، سری Redmi Note 13 دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بوده که البته این قاب مربعی شکل در نسخه پرو پلاس حذف شده است.

پوستر به اشتراک گذاشته شده از سوی ردمی

به نظر می‌رسد که نسخه های استاندارد و پرو این سری از تلفن های هوشمند آینده ردمی از صفحه نمایش فلت برخوردار خواهند بود. نسخه پرو پلاس اما به یک صفحه نمایش خمیده و قاب پشتی چرمی مجهز شده است. Redmi Note 13 Pro و Pro+ دارای صفحه نمایش 1.5K AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت خواهند بود. سنسور اثر انگشت این دو تلفن هوشمند، در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ شیائومی رسما تایید شد: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/15/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا