اخبار فناوری

جزئیات دوربین شیائومی میکس فولد 3 به‌همراه نمونه عکس‌های آن منتشر شد

جدیدترین گوشی تاشو شیائومی، MIX Fold 3، با سیستم دوربین قدرتمند خود، سروصدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. شیائومی اخیراً با انتشار پوسترهایی، ترکیب دوربین چهارگانه میکس فولد 3 خود شامل یک لنز اصلی، یک لنز فوق‌عریض و دو لنز زوم تله‌‌فوتو و پریسکوپی با بزرگنمایی 3.2 و 5 برابر را تأیید کرده است. این شرکت همچنین نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین میکس فولد 3 را نیز منتشر کرده است.

دوربین شیائومی میکس فولد 3

در اقدامی جسورانه، شیائومی یک لنز پرتره 3.2X و یک لنز زوم پریسکوپی 5X را در مجموعه دوربین چهارگانه MIX Fold 3 به‌همراه یک لنز اصلی و یک لنز فوق‌عریض قرار داده است. این پیکربندی انقلابی به کاربران امکان می‌دهد در تمام فواصل کانونی عکاسی کنند و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر و آزادی خلاقانه را ارائه دهند. چیزی که واقعاً این سیستم دوربین را متمایز می‌کند، توانایی آن در ثبت عکس‌های خیره‌کننده با وضوح و جزئیات قابل‌توجه در طیف گسترده‌ای از شرایط نوری است.

دوربین شیائومی میکس فولد 3

دوربین شیائومی میکس فولد 3

یکی از ویژگی‌های برجسته MIX Fold 3، استفاده از همان لنز پریسکوپی در بدنه فوق‌باریک این گوشی تاشو است که یک شاهکار مهندسی به‌شمار می‌رود. این نوآوری حس فشرده‌سازی فضا را به‌همراه دارد که تجربه کلی کار با دستگاه و عکاسی را افزایش می‌دهد.

در تکمیل قابلیت‌های تله‌فوتو، شیائومی لنز پرتره 3.2X را نیز معرفی کرده است که برای ثبت زیباترین و صمیمی‌ترین پرتره‌ها طراحی شده است. این لنز وعده ارائه عمق و جزئیات خیره‌کننده را می‌دهد و تضمین می‌کند که هر پرتره ماهیت سوژه را با کیفیت بالا به تصویر می‌کشد.

نمونه عکس‌های دوربین میکس فولد 3

نمونه عکس‌های دوربین میکس فولد 3

برای بهبود بیشتر کیفیت دوربین MIX Fold 3، شیائومی از یک لنز شیشه‌ای با شفافیت بالا که توسط Leica Summicron ساخته شده، استفاده کرده است. این فناوری پیشرفته به‌طور قابل‌توجهی گذر نور را بهبود می‌بخشد و درنتیجه وضوح بیشتر و رنگ‌های زنده‌تری در تصاویر ثبت‌شده ایجاد می‌کند.

برای نشان دادن قابلیت‌های قابل‌توجه سیستم دوربین MIX Fold 3، شیائومی نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است. دوربین Mix Fold 3 توانایی آن در ثبت طیف متنوعی از سوژه‌ها با جزئیات و وضوح بالا را به‌نمایش می‌گذارد و این واقعیت را نشان می‌دهد که این دستگاه قرار است مرزهای عکاسی با گوشی‌های هوشمند تاشو را بازتعریف کند.

نظر شما درباره جزئیات دوربین شیائومی MIX Fold 3 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/12/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-3-%D8%A8%D9%87%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا