اخبار فناوری

جزئیات تراشه و نرم افزار Xiaomi 13 Ultra فاش شد

در ماه دسامبر بود شیائومی 13 در چین معرفی شد. این غول فناوری چینی مانند سال گذشته تصمیم گرفت مدل اولترا را در کنار نسخه های استاندارد و پرو معرفی نکند. شیائومی 13 اولترا در ماه آوریل معرفی می شود. و حالا جزئیات تراشه و نرم افزار این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

Xiaomi 13 Ultra در پایگاه داده IMEI یافت شد

گفته می شود گران ترین نسخه شیائومی 13 اولترا به 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. اکنون به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. یک گوشی ناشناخته با نام تجاری شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شد. برخی منابع ادعا می کنند که این دستگاه شیائومی 13 اولترا خواهد بود. این گوشی دارای شماره مدل 2304FPN6DG (جهانی) و 2304FPN6DC (چین) می باشد. این دستگاه با نام رمز “Ishtar” در دست توسعه است. «ایشتر» الهه عشق، جنگ و باروری در میان ساکنان بین النهرین بود.

شیائومی 12 اس اولترا

پایگاه داده MIUI نشان می دهد که پرچمدار بعدی شیائومی بر روی نسخه سیزدهم اندروید و رابط کاربری MIUI 14 مجهز است منبع همچنین جزئیات تراشه مورد استفاده در Xiaomi 13 Ultra را فاش می کند. این گوشی هوشمند دارای یک تراشه قدرتمند است اسنپدراگون 8 نسل 2 هاله شایعات حاکی از آن است که دستگاه دارای سنسور دوربین 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 خواهد بود. همانطور که در گذشته برای شما نوشته ایم، احتمالا شیائومی 13 اولترا مجهز به دوربین پریسکوپی فوق العاده است. انتظار می رود شیائومی از پنل E6 Super AMOLED سامسونگ برای نمایشگر پرچمدار بعدی خود استفاده کند. مانند گیزموچینا وی تصریح می کند که صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای لبه های خمیده خواهد بود.

خوشبختانه، شیائومی رسما تایید کرده است که نسل بعدی پرچمدار این شرکت “Ultra” به بازارهای خارج از چین راه خواهد یافت. با این مشخصات، انتظار داریم شیائومی 13 اولترا به صورت جهانی عرضه شود.

احتمالا شیائومی 13 اولترا به دوربین پریسکوپی باورنکردنی مجهز خواهد شد

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا