اخبار فناوری

ثبت علامت تجاری Ironflex برای سامسونگ، استفاده در Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 ؟

شرکت‌های مختلف سعی می‌کنند برای درک بهتر فناوری‌های جدید و تمایز آن‌ها با دیگر نمونه‌ها، اسامی ویژه‌ای برای آن‌ها استفاده کنند. برای حفظ حق استفاده از آن باید این اسامی را به صورت علامت تجاری ثبت کنند. به تازگی درباره ثبت علامت تجاری Ironflex برای سامسونگ اخباری منتشر شده است. با توجه به نام آن، این فناوری جدید احتمال استفاده در Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 را دارد.

ثبت علامت تجاری Ironflex برای سامسونگ

گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ، از جمله گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، ممکن است دارای نمایشگرهای داخلی انعطاف‌پذیرتر یا پیشرفته‌تری باشند و این شرکت شاید بخواهد این موضوع را از طریق یک کلمه کلیدی بازاریابی جدید یعنی Ironflex متمایز کند.

سامسونگ در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۴ برای ثبت علامت تجاری Ironflex در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره (KIPRIS) درخواست داده است.

این اسناد یک “پنل نمایشگر OLED تاشو” را برای محصولاتی از جمله “تلفن های هوشمند تاشو” و حتی “تبلت تاشو” و “مانیتور پوشیدنی تاشو” توصیف می کند.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ پنج سال پیش و زمانی که گلکسی فولد نسل اول معرفی شد، شروع سختی داشتند. تعدادی از نمونه‌های ارسال شده برای بررسی به مشکل خوردند و این کاربران را از خرید محصول گران‌قیمت با احتمال چنین ایرادی،‌ دلسرد کرد.

از آن زمان، سامسونگ تمام تلاش خود را برای بهبود دوام نمایشگرهای تاشو و تصویر عمومی متصل به این فناوری نوظهور انجام داده است.

جدیدترین مدل‌های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5، بسیار جلوتر از نسل اول هستند اما با این وجود، به نظر می‌رسد بسیاری از خریداران احتمالی تمایلی به پیوستن به بازار گوشی‌های تاشو ندارند.

فناوری که با نام «Ironflex» خطاب خواهد شد، هنوز مشخص نیست اما احتمالا این نام برای افزایش اعتماد کاربران به استحکام و ماندگاری نمایشگرهای تاشو استفاده شود.

با توجه به زمان درخواست این علامت تجاری، احتمال زیادی وجود دارد که Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 اولین دستگاه‌های دارای فناوری جدید باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نام “آیرون ‌فلکس” سامسونگ برای چه فناوری استفاده شود؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/01/05/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-ironflex-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF/

Updated: 2024-02-17 09:42:32

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا