اخبار فناوری

شیائومی Mi Projector 2S با تصویر 120 اینچی، حالت بازی و صدای دالبی معرفی شد

شیائومی اخیرا از پروژکتور جدید خود با این نام رونمایی کرد پروژکتور Mi 2S او اعلام کرد که سرمایه گذاری جمعی او به زودی در چین آغاز می شود. این گجت می تواند تصاویری تا 120 اینچ و وضوح 1080P ارائه دهد. همچنین می توانید یک کنسول بازی را از طریق درگاه HDMI 2.1 به پروژکتور وصل کنید، با حالت بازی که 40 میلی ثانیه تاخیر دارد. این دستگاه همچنین دارای بلندگوهای داخلی با پشتیبانی از Dolby Audio می باشد.

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

همانطور که گفتیم، شیائومی امروز Mi Projector 2S را معرفی کرد که سرمایه گذاری جمعی در چین از 10 آگوست آغاز می شود. این دستگاه تا 850 لومن ANSI روشنایی و وضوح 1080p ارائه می دهد و می تواند تصاویر را از عرض 60 اینچ تا 120 اینچ با نسبت 1.2 ارسال کند.

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

پروژکتور شیائومی Mi Projector 2S

Mi Projector 2S از چیپ پرچمداری به نام Amlogic T982 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز استفاده می کند. بهبود کیفیت تصویر هوش مصنوعی تضمین می کند که تصویر دارای رنگ های واقعی است و فناوری جبران حرکت MEMC تصویر متحرکی نرمی ارائه می دهد. دو بلندگوی داخلی 10 واتی با فرکانس کامل با پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Audio و DTS-HD برای صداهای کمتر از 28 dBA بهینه شده‌اند.

همچنین می توانید محتوای نمایشگر را از طریق وای فای 2.4 یا 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.0 از تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود به پروژکتور ارسال کنید. علاوه بر این، می توانید یک کنسول بازی را از طریق درگاه HDMI 2.1 به آن متصل کنید که حالت بازی را با تاخیر 40 میلی ثانیه ارائه می کند. از دیگر پورت های این دستگاه می توان به پورت USB 2.0 و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. تصحیح تصویر هوشمند به طور خودکار تصویر نمایش داده شده را صاف می کند و فوکوس خودکار تصویر را فراهم می کند.

Mi Projector 2S با اپلیکیشن شیائومی Mijia سازگار است و با دستورات صوتی شیائو AI قابل کنترل است. ابعاد این گجت 220x200x128 میلی متر و رنگ آن سفید است. مشتریان چینی می توانند Mi Projector 2S شیائومی را با قیمت 3199 یوان (474 ​​دلار) خریداری کنند. انتظار می رود این دستگاه از 24 آگوست ارسال شود و انتظار می رود این گجت در آینده با قیمت 3499 یوان (518 دلار) به فروش برسد.

نظر شما در مورد پروژکتور Mi Projector 2S شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا